Strijkwater

Discussie in 'De lounge' gestart door Fashion88, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Ik heb ergens gelezen dat je zelf strijkwater kan maken door water met een beetje wasverzachter in je strijkijzer te doen. Maar hoeveel wasverzachter moet er dan ongeveer bij? En is het echt hetzelfde idee als 'echt' strijkwater?

2. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Geen idee, ik gebruik het water uit de droger. Zit zon opvangbak in en dat gebruik ik ervoor

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb het wel eens gedaan. Maar de verhouding heb ik gewoon n beetje op gevoel bij elkaar gegooid haha...
    Wat ook kan is n beetje parfum uit zo'n proefmonstje met water mengen...
    Gewoon eerst in n maatbeker, en als de verhouding goed ruikt pas gebruiken..

4. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Oke, bedankt! Een droger heb ik niet. Maar ik zal er dan maar wat ingooien:p Want gewoon strijkwater hebben ze volgens mij van Robijn alleen de Morgenfris variant, dus dan kan ik nu ook wat andere geurtjes gebruiken.

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Bij de action em wibra verkopen ze strijkwater voor 59 cent

6. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Die bij de Action heb ik inderdaad wel eens gezien, maar ruikt die ook lekker?

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ja, iets bloemiger dan de robijn. Maar ik verdun hem nog altijd met 1/3 gekookt, en afgekoeld, water.

8. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Ooh oke, dan zal ik daar eens naar kijken.

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Verzachter zou ik niet erin doen

Heb ik 1x gedaan en kreeg daarna een hele vieze laag op mn strijkijzer... Heb toen een nieuwe gekocht!

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Het wordt idd sterk afgeraden om er iets anders in te doen dan gewoon water of speciaal strijkwater. Niet zelf gaan rommelen dus.

11. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Ooh, ik had er al wasverzachter bij gedaan. Het rook wel lekker, maar als het slecht is voor het strijkijzer haal ik het er uit. Even kijken of Robijn strijkwater ergens in de aanbieding is.

12. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Of je zou een vakantie naar Frankrijk moeten plannen. Daar hebben ze heel veel geurtjes. Ik haal of laat het meenemen elk jaar. Moet je na de grote supermarkt 'l clerc (als ik goed schrijf). En anders de robijn gebruiken vind het zelf niet zo heel lekker.

Suc6

13. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Grrr heb het water met wasverzachter eruitgedaan en er nu even gewoon water ingedaan, maar nu lekt het strijkijzer en er komt een rare lucht vanaf
    @vd Berg: Zou wel willen, maar heb nu niet de mogelijkheid om naar Frankrijk te gaan.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

strijkwater? Wist niet eens dat dit bestond hahahaha...maar is gewoon water met een geurtje of heeft het nog meer functies?

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dat zou ik niet doen idd,dadelijk je strijkijzer naar de maan!
    Ik gebruik die van action wel eens,vind em wel lekker.Volgens mij heb ik em ook wel eens van het kruidvat gehad.

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat is nou weer strijkwater?? Ik doe altijd kraanwater in mijn strijkijzer, is dat slecht dan?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

whaha ik ken het ook niet....
    Ik gebruik ook altijd gewoon kraanwater, nu kan dat hier ook ik woon in het zuiden;)

18. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ooo dat heb ik laatst ook gedaan ..las het hier in een topic, nu dus een nieuwe strijkijzer moeten kopen want kreeg ook een rare onderkant en de gaatjes raakten verstopt (had hem pas 3 jaar)

Piewy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina