Wie van jullie en wanneer gingen jullie na de bevalling weer string aan doen in plaats van gewoon ondergoed? Ik heb namelijk na mijn bevalling last van aanbeien gehad... Nu had ik van het weekend weer voor het eerst een string aan, maar vandaag voelde ik dat ik weer een beetje last van aanbeien heb.
he vervelend zeg. Heb je der geen zalfje voor, gewoon vragen aan de dokter / of kopen Ben zelf na 3 weken weer strings gaan dragen, zo lekker vertrouwd
ik droeg altijd strings, maar vind het nu echt niet lekker meer zitten, zelfde reden als jij . ik heb nu van die dunne hipsters bij de hennes gehaald, en dat zit heerlijk, ik blijf hierbij ook al gaat het down there weer beter
Ik draag ook nog steeds geen stings. Gewoon mijn positieondergoed. Ik heb nog best wel last van het litteken van me keizersnede en de positie sting's zitten ook echt niet lekker door dat rotding wat maar niet weg wilt gaan.
Ik droeg de gehele zwangerschap strings, als ze niet te strak zaten anders een boxershortje... (vor dames uiteraard)... 3 weken na mijn bevalling weer strings ongeveer, eigenlijk vanaf het moment dat ik het bloedverlies kon " tegenhouden" met tampons, wel keek ik uit met me litteken ivm keizersnede, dat dus de string niet strak zat daar
Na een week of 6 ongeveer, toen was ik helemal uitgevloeid en eerder wilde ik nog geen tampons gebruiken i.v.m. infectiegevaar. Dus droeg ik nog dagelijks maandverband of inlegkruisjes. Ben wel blij dat ik weer strings aan heb nu, want dat zit toch netter onder een iets strakkere broek Marian
Ik moest er voor mijn zwangerschap niet aan denken en nu dus ook niet. Ik snap niet dat er mensen bestaan die die dingen lekker vinden zitten LOL
ik droeg ze al 2 weken na de verlossing want toen vloede ik al niet meer. tijdens de zwamngerschap heb ik meer strings gedargen dan normaal ondergoed.
Ik droeg altijd al strings dus ook tijdens mijn zwangerschap. En 2 weken na de bevalling droeg ik ze ook al weer (of van die hipsters die zijn ook fijn).
droeg ze tijdens de zwangerschap en ben ze ook naar het vloeien weer gaan dragen wat een vertrouwd gevoel zeg haha