Je baby meenemen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn man en ik waren vanmiddag met n groep vrienden naar 'de tent' waar n band speelde en we hadden Justin naar de oppas gebracht. Kwam er een vriendin van een vriendin van ons met haar kleintje in de draagzak van nog geen 3 weken bij ons staan. Nou ja.. Knalharde muziek, veel tocht en rook en dronken mensen. Ík persoonlijk zou dit dus echt niet doen. Ja vertelde ze.. ik was vorige week ook nog met de kleine naar n openlucht concert :confused: . Wat vinden jullie hiervan? zouden jullie dit ook doen?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    No way...mij niet gezien. Heeft zo'n kleintje niks aan en het lijkt mij ook niet prettig met de harde muziek en de rook. :(

3. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    eacht niet mij niet gezien

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    nne als het er superdruk is en rokende mensen is het niet echt een geschikte omgeving voor een kleine baby lijkt mij...wij zijn vandaag wel gewoon lekker met ons meisje naar koninginnedag geweest..was ook muziek enzovoort maar zij lag gewoon lekker te pitten in haar wagen, dit was gewoon buiten, maar ik zou dus geen tent ingaan met haar waar gerookt wordt.

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zelfde als missX. Wel als het buiten is een mooi weer maar niet in een rokerige tent hoor! Geloof me jullie kleintje is beter bij een oppas dan dat kleintje van hun die mee is! ;)

6. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Beslist niet! Ik snap echt wanneer mensen dit wel doen maar dat is mijn persoonlijke mening.

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Persoonlijk vind ik het erg onverantwoordelijk om zoiets te doen, dus mij niet gezien.
    Dan maar een oppas of geen feest.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nee nooit, laat lekker thuis dan z'n kleintje.

9. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Nee hoor zeker niet. Ik was daar al niet heen gegaan in mijn 2e helft van mijn zwangerschap.
    Nee hoor ik vind het een goede beslissing dat je je kleine niet hebt meegenomen.

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Nee, ik zou dat niet doen. Ik doe dat nu nog steeds niet met Moira.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mág zo'n ukkie van 3 weken al in zo'n zit draagzak eigenlijk? Ik heb Justin er sinds vorige week in.

12. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Nee, ik zou het niet doen. Ik weet niet wat de oortjes van Mark op dit moment aan kunnen.

Ik droeg Mark met 6 weken heel even in zijn draagzak. Ik had het CB om raad gevraagd, en die zei met 4 kg. Ik had nog even gewacht, totdat Mark wat langer was (55 cm), en hij zijn hoofdje recht kon houden.
    Ik doe hem liever niet te lang in een draagzak of autostoeltje; mijn voorkeur gaat uit naar zijn reiswieg.

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja Patroeschka, dat vraag ik me ook af, volgens mij niet! Vindt justin 't leuk in de draagzak? Ik ga t van de week ook 's proberen met Yara, ze is nu twee maanden.
    Ik ben het helemaal met jou eens en zou m'n kindje ook echt niet meenemen naar dat soort dingen hoor!

14. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik nam Sophie overal mee naar toe in de draagzak vanaf zo'n twee weken, maar idd niet naar een plek met rook en harde muziek en andere gekkigheid.

15. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Buiten kan het wel en dan idd in de kinderwagen en niet in de draagzak. Zeker als ze zo klein zijn. Dan mag dat idd nog helemaal niet. Wel in een draagdoek.
    En niet te dicht bij de geluidsboxen. Want die kleine oortjes kunnen helemaal nog niet tegen dat harde geluid, volgens mij. Die van volwassenen eigenlijk ook niet trouwens.

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    echt niet! slecht voor de oortjes! en bah die rook.

17. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Mij niet gezien hoor! vind ik helemaal niet verantwoord van die mensen. zo'n kleintje doet al genoeg indrukken op zo kort na de geboorte, veel te veel prikkels dus met die harde muziek. Daarnaast zou ik mijn kleine persoonlijk niet meenemen naar een rokerige omgeving. Dan maar geen feest hoor!

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Mij ook niet gezien. Daan maar lekker thuis blijven bij de kleine maar ik zou ook niet naar rokerige hollen gaan met hem. Je kunt niet altijd rook vermeiden maar je kunt het wel heel kort beperken.

maar ik laat me kleinje lekker thuis weg van het lawaai en heel erg veel rook

19. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    ik dacht dat ze zelfs 4 weken nodig hebben om een beetje te wennen aan het leven buiten de baarmoeder.
    Vind het echt onverantwoord.

20. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik neem Sofie niet mee in de rook en ik denk dat ze nu net in een draagzak zou kunnen, maar ik ben wel al eens bij een bandje buiten geweest met Sofie erbij (wel op een afstandje en ze sliep gewoon door).

Als ik zelf naar de kroeg ben geweest ga ik eerst douchen voordat ik Sofie weer vasthoud omdat ik dan zo naar rook stink

Deel Deze Pagina