Mijn man en ik waren vanmiddag met n groep vrienden naar 'de tent' waar n band speelde en we hadden Justin naar de oppas gebracht. Kwam er een vriendin van een vriendin van ons met haar kleintje in de draagzak van nog geen 3 weken bij ons staan. Nou ja.. Knalharde muziek, veel tocht en rook en dronken mensen. Ík persoonlijk zou dit dus echt niet doen. Ja vertelde ze.. ik was vorige week ook nog met de kleine naar n openlucht concert . Wat vinden jullie hiervan? zouden jullie dit ook doen?
No way...mij niet gezien. Heeft zo'n kleintje niks aan en het lijkt mij ook niet prettig met de harde muziek en de rook.
nne als het er superdruk is en rokende mensen is het niet echt een geschikte omgeving voor een kleine baby lijkt mij...wij zijn vandaag wel gewoon lekker met ons meisje naar koninginnedag geweest..was ook muziek enzovoort maar zij lag gewoon lekker te pitten in haar wagen, dit was gewoon buiten, maar ik zou dus geen tent ingaan met haar waar gerookt wordt.
Zelfde als missX. Wel als het buiten is een mooi weer maar niet in een rokerige tent hoor! Geloof me jullie kleintje is beter bij een oppas dan dat kleintje van hun die mee is!
Persoonlijk vind ik het erg onverantwoordelijk om zoiets te doen, dus mij niet gezien. Dan maar een oppas of geen feest.
Nee hoor zeker niet. Ik was daar al niet heen gegaan in mijn 2e helft van mijn zwangerschap. Nee hoor ik vind het een goede beslissing dat je je kleine niet hebt meegenomen.
Nee, ik zou het niet doen. Ik weet niet wat de oortjes van Mark op dit moment aan kunnen. Ik droeg Mark met 6 weken heel even in zijn draagzak. Ik had het CB om raad gevraagd, en die zei met 4 kg. Ik had nog even gewacht, totdat Mark wat langer was (55 cm), en hij zijn hoofdje recht kon houden. Ik doe hem liever niet te lang in een draagzak of autostoeltje; mijn voorkeur gaat uit naar zijn reiswieg.
Ja Patroeschka, dat vraag ik me ook af, volgens mij niet! Vindt justin 't leuk in de draagzak? Ik ga t van de week ook 's proberen met Yara, ze is nu twee maanden. Ik ben het helemaal met jou eens en zou m'n kindje ook echt niet meenemen naar dat soort dingen hoor!
Ik nam Sophie overal mee naar toe in de draagzak vanaf zo'n twee weken, maar idd niet naar een plek met rook en harde muziek en andere gekkigheid.
Buiten kan het wel en dan idd in de kinderwagen en niet in de draagzak. Zeker als ze zo klein zijn. Dan mag dat idd nog helemaal niet. Wel in een draagdoek. En niet te dicht bij de geluidsboxen. Want die kleine oortjes kunnen helemaal nog niet tegen dat harde geluid, volgens mij. Die van volwassenen eigenlijk ook niet trouwens.
Mij niet gezien hoor! vind ik helemaal niet verantwoord van die mensen. zo'n kleintje doet al genoeg indrukken op zo kort na de geboorte, veel te veel prikkels dus met die harde muziek. Daarnaast zou ik mijn kleine persoonlijk niet meenemen naar een rokerige omgeving. Dan maar geen feest hoor!
Mij ook niet gezien. Daan maar lekker thuis blijven bij de kleine maar ik zou ook niet naar rokerige hollen gaan met hem. Je kunt niet altijd rook vermeiden maar je kunt het wel heel kort beperken. maar ik laat me kleinje lekker thuis weg van het lawaai en heel erg veel rook
ik dacht dat ze zelfs 4 weken nodig hebben om een beetje te wennen aan het leven buiten de baarmoeder. Vind het echt onverantwoord.
Ik neem Sofie niet mee in de rook en ik denk dat ze nu net in een draagzak zou kunnen, maar ik ben wel al eens bij een bandje buiten geweest met Sofie erbij (wel op een afstandje en ze sliep gewoon door). Als ik zelf naar de kroeg ben geweest ga ik eerst douchen voordat ik Sofie weer vasthoud omdat ik dan zo naar rook stink