Hier hetzelfde! Ik voel me gewoon niet sexy en door dat ik zoveel zwaarder ben! DUs draag daardoor denk ik geen string
mmm, hier zelfs nu nog met een dikke buik mijn strings aan. niet van die walgelijke gevalletjes zwangerschapsstrings, maar gewoon leuke.. en als die kraammatrassen straks weer uit beeld zijn, dan heb ik ze weer aan!!
Hier nog steeds 'tzelfde ondergoed als voor de zwangerschap + bevalling, heb ik de hele zwangerschap ook gewoon gedragen. Alleen tijdens de vloeiperiode droeg ik boxers. Voor de rest altijd een string of hipster.
nee ik heb dat helemaal niet. kan echt niet zonder mijn strings vind dat ik na bijna 2 jaar non stop zwanger zijn en eindelijk weer een ietswat fatsoenlijk figuur terug te hebben ik juist weer kan genieten van mooi ondergoed. alleen als het 'die tijd vd maand' weer is draag ik in bed wel boxers.
ikke ook nog gewoon strings!!! was die oma onderbroeken echt beu na die kraamtijd!!! dus nu weer vollop sexy setjes aan
Grappig onderwerp! Ik droeg altijd stings maar halverwege de zwangerschap ging het me ineens ZO tegenstaan! Ook omdat ik veel vochtverlies had. Toen heb ik een hele berg mooie katoenen boxers/hipsters gekocht. Die zitten heerlijk en zie je ook niet onder je kleding. Na de bevalling paste het kraamverband er ook gewoon in. Dus oma-tenten heb ik nooit gedragen. Nu draag ik eigenlijk nog steeds diezelfde broekjes. Ik wil wel komende maand eens goed gaan shoppen voor nieuw ondergoed. Heb mijn oude figuur wel terug maar vind dat ik mooie nieuwe setjes heb verdiend haha. Dus dan komen er wel weer strings in huis denk ik. Oh en als ik lees dat ze opkruipen in je middel en snijden in je bilnaad... meiden... koop een maatje groter haha. Of een iets ander model dat bij je figuur past. Want dat horen ze dus niet te doen ;o)
Mijn man vind een string alles behalve sexy haha, ik vind er ook geen bal aan eigenlijk, mijn man ziet het liefst een sport beha en een boxer eronder als je dan nog steeds iemand op kan winden ben je pas echt hot is zijn mening, een string is te voor de hand liggend "sexy" Die houd zoiezo niet van voor de hand liggend sexy dan probeer je teveel naar zijn mening. Daarnaast vind ik het persoonlijk niet erg fris om zo tussen je billen iets te hebben en niet lekker zitten maar daarnaast vind ik een mooi onderbroekje e.d. toch net wat netter overkomen ik ben geen 16 meer toen was het best leuk maar nu ben ik daar toch een beetje overheen gegroeid...
Hier ook geen string drager meer. Voor de zwangerschap van mijn zoontje droeg ik die alleenmaar, maar tijden sde zwangerschap is het minder lekker gaan zitten en nu gaat het gewoon vervelen als ik die aan heb. Dus mischien na deze zwangerschap weer.
Maar wat ik me afvraag he... (okay genant) Hadden jullie in het begin geen last van aambeien? Bij mij zit het sinds 1.5 maand pas weer lekker
Hier leuke boxers en hipsters.. Heb wel al nieuwe lingerie gekocht en mooie strings en hipsters voor als de maandverbandjes straks weer in de kast mogen blijven ..
muoh het wisselt bij mij. Heb de ene keer strings aan en de andere keer de ouwerwetse bungalowtent. Tijdens de zwangerschap droeg ik trouwens wel "zwangerschapsstrings"
Ik draag nog steeds die lekkere grote zwangerschapsonderbroeken die je lekker over je buik heen kan trekken. Sexy joh! haha Ik haat strings. En mijn man haat mijn grote onderbroeken. Ik vind ze zo lekker zitten. erg he