Toen ik aan deze strip begon twijfelde ik al... Maar mijn mannetje wilde nog even een paar dingen op een rij zetten. Na 3 dagen hebben we samen de knoop doorgehakt en we gaan ervoor! Nu slik heel braaf de pil door om de strip af te maken. Maar ik wil zo graag stoppen. Ik ben de afgelopen maanden de pil meer vergeten als dat ik hem ingenomen heb (door de stress van de bruiloft, ben 1 maand getrouwd nu). Dus mijn cyclus is een rommeltje geweest, en tegelijk heb ik dus weinig hormonen gehad de afgelopen maanden... Zou ik dan juist wel de strip af moeten maken om 1 normale cyclus gehad te hebben, of maakt het hierdoor niets meer uit en kan ik toch stoppen? Ik moet nu nog 1,5 week voor de strip afgerond is. Ik slik een 1 fasepil, dus daar ligt het niet aan. Moet ik toch even geduldig zijn?
ey meis, jullie hebben de knoop doorgehakt dus zou gewoon gaan stoppen. Miss dat je cycles nu wel goed gaat lopen.
Ja ik heb echt zoiets omdat het toch een puinzooi is... dat het niet meer helpt. Ik weet wel dat het nodig is om te berekenen hoelang je straks zwanger bent, en hoe je cyclus verloopt bij problemen... Maar als ik toch netjes bij hou hoe en wat... Er raken zoveel mensen ongepland zwanger die dus daardoor veel minder informatie hebben en die komen er ook. Maar ja aan de andere kant wil ik gewoon stoppen en zoek ik gewoon een excuus
om straks te bereken hoever je zwanger bent daar hebben ze een echo voor tegenwoordig dus maak je daar maar niet druk over. gewoon lkkr stoppen met die pil want als je cycles nu toch al z'n zooitje is kan het niet veel erger worden toch. waarschijnlijk is de pil te ligt voor je en ben je binne no-time ontpilt
Hey Schiepie, ik ben met dezelfde vraag (nou ja, ongeveer) vorige week bij de apotheek geweest. Ze zeiden daar dat 't echt niet uitmaakt of je nu wel of niet halverwege of aan het einde van de strip stopt. Dus, als je zo graag wilt stoppen, gewoon die troep de deur uitgooien. Ik heb hier al een paar keer gezegd dat je de strip beter kunt doorslikken tot aan 't eind van de strip omdat ik dacht dat dat beter is voor je lichaam, dat je de boel niet door elkaar schopt. Maar bij de apotheek zeggen ze dus dat dat echt niet uitmaakt. En ach, bij jou is 't toch al een zootje, dus zal het wel helemaal niks uitmaken, denk ik.
Ik ben van mijn oudste midden in een strip gestopt, geen centje pijn hoor. Binnen 2 maanden was ik zwanger. Dus ik zou gewoon lekker stoppen als ik jou was!
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan het niet terug vinden maar las vandaag op een site van een huisartsengroep dat hun ook zeggen dat het geen probleem is als je je strip niet afmaakt. Ik ga dus stoppen! \/ Ik heb vandaag babysokjes gekocht... lekker voorbarig maar kon het niet laten! Mijn "man" helemaal hoteldebotel, die praat alleen nog maar over die kleine "babyvoeters"