Hallo allemaal. Even een vraagje. Ik wil graag stoppen met de pil. En omdat ik eigenlijk niet kan wachten en nog maar op de helft van mijn strip zit, is het verstandig om deze strip nog gewoon af te maken voordat ik stop? Of maakt dat niet uit. Groetjes, Claudia
Mijn huisarts heeft mij aangeraden de strip af te maken (mij was de pil aangesmeerd na een curettage omdat dat zou helpen de cyclus op gang te brengen; volgens mijn huisarts was dat onzin). De huisarts zei dat ik echt beter niet in het midden kon stoppen, omdat ik dan 'de boel helemaal in de war' gooide. Maar ik weet natuurlijk niet of dat zo was omdat bij mij daarvoor een zwangerschap + curettage is geweest of of dat altijd zo is.
Hier ook midden in de strip gestopt hoor, was megaenthousiast toen! En heb er helemaal geen last van gehad! Ik was voor de tijd ook regelmatig en werd 3 dagen na het stoppen gewoon ongesteld...daarna netjes rond 28/29 dagen! Veel succes en vooral veel plezier, die voorpret is zoooooooooooooooooooo leuk! (tot het moment dat het te lang gaat duren, haha, maar daar moet je niet vanuit gaan!) Liefs
haha inderdaad. dankjewel voor jullie reacties! weet nog niet of ik de strip afmaak of dat ik tussentijds stop. ben veel te bang dat mijn cyclus niet op orde komt als ik tussentijds stop. ben 5 jaar geleden één jaar gestopt met de pil (op doktersadvies) ben toen ook één jaar niet ongesteld geweest. ben daar wel bang voor dat het weer gaat gebeuren
Misschien dat het wel op gang komt als je juist op een onverwacht moment stopt? Tja, ik bedenk ook maar wat...