Hoi dames! Vorige week maandag is mijn 'menstruatie' begonnen (op mijn nod positief getest, maar foute innesteling denk ik) die maandag omowit getest dus denk dat alle hcg uit mijn lichaam is.. Mijn temp blijft wel nog steeds hoog 37.4 vanmorgen en het vloeien is sinds gister gestopt.. Ik heb een cyclus van 4x per jaar ongeveer, maar wil toch graag eens kijken of ik wijs kan worden met ovulatie testen.. Wat zijn dan de fijnsten? Op de site van 123ovulatietest staan 90 strips, maar ook cassettes en digitalen zie ik van clear bleu Wie heeft er goede ervaringen met welke??
Ik heb de dipsticks van sensitest gebruikt. De piek kon ik goed vinden.. Vond ze zelf erg fijn. Met de andere merken heb ik geen ervaring.. Succes!
Ovulatietesten van 123ovulatietest zijn prima. Goedkoop en geven een duidelijke streep rond de piek en lopen na de piek weer mooi af. Zwangerschapstesten zou ik overigens niet daar bestellen!
Ik was over zowel de zwangerschapstesten als de ovulatietesten van 123 niet tevreden. De lijntjes bleven erg licht bij mij. Ook de controlelijn en dat maakt het aflezen erg moeilijk. De meest duidelijke ovulatietesten, vind ik de dipsticks van zwanger & kids en de beste zwangerschapstesten (lees: heel gevoelig) de kv 2v5 en de zwanger & kids uiterst gevoelige midstream.