Nieuw op het forum hier, wij zitten in ronde 10 Paar uur geleden deze test (van zwanger en kids) gedaan, volgens mij een knaller. Wat adviseren jullie? Vanavond of morgen? Groetjes Verona
Thanks voor je snelle reactie! Twijfelde heel erg tussen vanavond en morgenochtend omdat er staat 'na 24 uur maar voor 48 uur' Gister getest en toen nagenoeg niks.
Grappig had net zo berichtje geplaatst in mijn topic ( ovulatie test vraagje) maar jouwe knalt beter dan de mijne , mijne komt hopelijk morgen. Su6 maar ook zeker heeel veel plezier vanavond
Goede test! Denk dat het opzich niet veel uitmaakt, vandaag of morgen. Gewoon als wanneer je zin hebt (hier werd die 'zin' meestal wel enigszins beinvloed door een positieve ovulatietest hahaha). De zaadjes overleven 48u zeker. Have fun!
Vandaag, morgen en voor de zekerheid overmorgen! Uiteraard alleen als jullie zin hebben. Dan ligt er een mooie voorraad klaar voor je ei! ENJOY!
Hahaha ben 'm inderdaad gevlogen Hopelijk test jij ook top vandaag! Thanks iedereen voor alle reacties!
Mijn testje is ook positief ( zievulatie test vraagje) Misschien vanavond nog knaller maar hier ook sowieso aan de bak.