Wat vinden jullie van deze test? Is al van een tijdje terug... Linkerkant van teststreep is duidelijk donkerder dan de controle streep, maar de rechterkant ervan dus een stuk lichter! Precies 14 en 15 dagen later weer een positieve ovulatietest gehad.. daarna waren de testen weer lichter, nog steeds donker maar wel lichter dan die dagen daarvoor! Mijn temperatuur is ook niet veel soeps... zelfs niet na de positieve ovulatietesten, ze blijven schommelen tussen de 36,4/36,5/36,6 en 36/7
Je zegt dat de linkerkant duidelijker is dan de rechterkant (controlestreep), maar ik zie juist alleen maar lichte teststreepjes? En dus nog geen positieve test. *Edit: Hmm, moest even een paar keer goed lezen om het goed te begrijpen, maar denk toch echt dat deze nog niet positief zijn. Het hele streepje moet donkerder zijn en niet een heel klein randje ervan.
xElles deze testen zijn van een week of 2 geleden Had vorige week rekbaarslijm en een positieve ovulatietest... aan mijn temperatuur te zien geen eisprong gehad dus ging verder testen... helaas waren toen mijn testen op en ben ik snel naar de action gegaan om testen te halen voor aankomende dagen... Nou heb ik mijn 3e action ovulatietest gedaan en die is vandaag een stuk donkerder dan gisteren en eergisteren!! En ook heb ik weer rekbaarslijm.. ((( heb net 90 123ovulatietesten besteld..... hahaha ))) Beter te veel als te weinig en het was een koopje deze week!!