Ei Kwijt !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SunFlower85, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik heb even een vraagje, ik zit inmiddels op dag 42 tot op heden nog geen eisprong te bekennen.
    Tenminste mijn temperatuurkaartje niet, ik kan er niet veel wijs uit maar FF zegt 25 dagen geleden... daar geloof ik niks van want als ik noju morgen hoge temperatuur zou hebben zou het afgelopen dinsdag geweest zijn :S:S: vreemd
    Nou verlies ik sinds gisterenook veel bloed dus ben bang dat ik toch ongesteld ben, mijn vorige cyclus was 41 dagen. Vandaag is het bloedverlies ook echt minimaal dus ik weet het echt niet ... zou mijn cyclus zo lang zijn dat dit mijn ei was ??

Maar als ik geen ei heb is dit zorgwekkend ? moet ik snel naar een huisarts?

MIjn vorige 2 cyclussen heb ik namelijk wel een ei ontdekt dus dat is heel raar.

ALvast bedankt!

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    weet niet hoelang je al van de ac af bent maar je kan nog aan t ontpillen zijn en je hoeft je ie niet altijd te voelen ik voel me ei alleen als ie rechts springt aan de andere kant nooit dus de ene maand voel ik wel andere maand niet
    succes in ieder geval,en weet je t is mss beter om gewoon te klussen als je zin heb zonder te veel te fixeren op je eisprong ed,als je t ongeveer om de dag doet zit je altijd goed word er gezegd;)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, hier ook en eizoeker die nog niet erg bedreven is in het vinden helaas. :D

Maar ik denk dat jou eitje pas net geweest is op dag 40. De komende dagen zullen het uitwijzen. Ik zie dat je een miskraam gehad hebt, dus het kan goed dat je cyclus van slag is. De mijne is helemaal de weg kwijt en het was een vmk, niet eens een mk. Ik ben blij als deze cyclus klaar is. Succes met wachten meid!

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Thx meiden!
    @babke ik zie dat jij een onwijs lange cyclus hebt zonder ei ? jeetje wat erg!
    Ondertussen de gyn gebeld en idd kan door de mk komen dat alles weer ontregeld is... pfff wat een gedoe allemaal he ;)
    Maar wij klussen ook alleen maar als we zin hebben hoor daar niet van, maar zou fijn zijn als ik een wat kortere cyclus zou hebben maarja helaas zit er voorlopig nog niet in denk ik!

babke jij ook succes

5. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik denk dat je op dag 41 je eisprong zal hebben, gezien je afscheiding ;) het kan best een laat eitje (ik had er vorige maand een op dag 62, waarschijnlijk een cyclus overgeslagen, want ik heb ze nooit zo lang) ;) en de bloeding kan ook bij de eisprong horen ;) Even afwachten wat je temp gaat doen de komende dagen..

6. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    @ zonne thx.. laten we het hopen
    Wat zit mijn lijf toch raar in elkaar

Deel Deze Pagina