Hallo allemaal, Ik ben morgen 22 weken zwanger. Ik moest vandaag iemand spreken en die zag ik aan t eind van de straat lopen. Ik heb toen een stukje gerend om die persoon in te halen. Nu vroeg ik me achteraf eigenlijk af of ik eigenlijk nog wel Mag rennen en of dat geen kwaad kan voor de baby. Ik had even later wel een beetje een vervelende harde Plek boven op mijn buik maar dat is nu weer gezakt. Hopelijk heb ik nu niet iets stoms gedaan
Als je er zelf verder geen last van had is het prima. Je kan er wel een harde buik van krijgen denk ik. Zou er niet een gewoonte van maken
Helemaal bovenaan mijn Buik heb ik nu wel een klein pijnlijk hard plekje maar verder niks. Dus als ik Nu rustig aan doe zal t toch wel goed Komen?
Ik zou me niet teveel zorgen maken. Ik ken iemand die tot 30 weken hard heeft gelopen. En ook gehoord van iemand die niet wist dat ze zwanger was en nog fanatiek tot 38 weken heeft gesport. Ze hebben allebei een gezond kindje. Ik heb zelf laatst ook een sprintje moeten trekken omdat mijn auto niet op de handrem stond. ik had alleen een harde buik. Niet teveel piekeren n lekker genieten. Mocht het plekje blijven en je het niet vertrouwen kan je altijd je vk bellen morgen ofzo toch. Al is het maar voor je gevoel.
Ik heb tot een week geleden ook nog minimaal vier keer per week een flinke sprint getrokken. Vals brandalarm op m'n werk maar toch maar elke keer rennen want je weet maar nooit. En het is een enorm gebouw dus voor je bij de receptie bent... Edit: nu zit ik wel volledig thuis ivm bekkenproblemen en veel last van kramp en harde buiken. Dus don't push it
Ik heb regelmatig nog sprintjes getrokken om de trein te halen toen ik zwanger was, kan makkelijk. Alleen goed naar je lichaam luisteren. Last = niet doen.
In mn zwangerschapsyogaclubje zat een vrouw die tot 34 weken! deed hardlopen, daarna ging ze alleen nog maar elke dag zwemmen, tot de bevalling aan toe. Na 4 dagen was ze - met totaalruptuur - weer aan het werk!
Heb bij alle zwangerschappen fanatiek gesport (dus ook rennen) tot aan de 38e week, geen probleem, alleen net wat de andere ook al zeggen 'luister naar je eigen lichaam' het geeft vanzelf een seintje als het teveel is geweest (harde buiken, buikpijn)
Jeetje, daar zou ik echt niet aan moeten denken Op zich werken gaat wel misschien, maar om de kleine dan al te moeten missen zou ik niet kunnen