strippen bij 40 w, bij wie geholpen

Discussie in 'De bevalling' gestart door roosje01, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

strippen bij 40 weken wel/niet geholpen

1. ja de bevalling kwam daarna op gang

2. nee de bevalling kwam niet binnen 24 uur op gang

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Ik ben met 39.6 gestript rond 5h, volgende ochtend om half 9 bevallen!

Succes!

2. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    afgelopen dinsdag door de gyn gestript en gister en vandaag slijmprop verloren (denk nu wel alles, was echt veel, bah hihi)
    verder veel gerommel maar nog niets doorgezet.
    morgen naar de vk, hopelijk wil ze ook strippen (morgen 40+1) en zet het gerommel dan door

3. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Gisterenavond begon het wel te rommelen maar het heeft niet doorgezet:(. Morgen maar weer de vk bellen om te vragen of ze nog een keer wil strippen. Ik verlies nu wel veel bloed, is dat dan de slijmprop??

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Roosje zoveel bloed als menstruatie? Dan moet je ff bellen. Btje bloed vooral oud bloed zal idd begin van je slijmprop wel zijn. Kwam bij mij ook na 24u op gang

ik verlies nu 72u na strippen nogsteeds mijn slijmprop

5. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    nee het is niet zoveel als bij een menstruatie, het is ook wat donkerder, het is geen helder rood bloed. Het blijft nog steeds een beetje rommelen maar ik ben zeker nog niet aan het bevallen.

6. rooosje

rooosje Lid

10 mei 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen wordt ik ook gestript heb er totaal geen ervaring mee
    ben best wel zenuwachtig voor wat er gaat komen en als het niet lukt dan weer over 2 dagen en anders wordt ik ingeleid wat ik echt niet wil he

7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83
    Nee bij mij hielp het niet en wat vreselijk was dat zeg zou het nooit meer doen bij een 2de (sorry)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

bij mijn 2e gestript met 38w3 dagen had toen 2 cm ontsluiting en heeft niks gedaan, daarna gestript met 39w3 dagen en 3 cm ontsluiting en s nachts zijn mijn vliezen gebroken maar geen weeen, dus met 39w5 dagen ingeleid.

Om heel eerlijk te zijn ik vond het strippen heel erg pijnlijk, en ik ben nu zwanger van de derde en denk niet dat ik weer gestript wil worden, vooral omdat mijn vliezen braken en ik geen weeen kreeg. kan toeval zijn, maar voor mij hoeft het niet

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben gisterochtend gestript (41 weken) maar het heeft bij mij geen enkel resultaat gehad, behalve bloedverlies. :(

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Waarom word je volgende week al ingeleid als het strippen niet lukt? Ik denk niet dat ze je dat voor de 42 weken al kunnen verplichten, zeker als je het zelf echt niet wil.

Ikzelf krijg maandag en evt. woensdag een nieuwe strippoging. Pas als de baby er vrijdag (42 weken) nog niet is, word ik ingeleid (wat ik dus ook liever niet wil ;)).

Succes morgen, ik hoop dat het strippen voor jou het gewenste resultaat oplevert!

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik ben met 39.6weken gestript en heb tot nu toe alleen mijn slijmprop verloren. (en eerder ook bloedverlies).

12. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ah vroeg me al af hoe het met je was! dus de kleine heeft nog geen zin om eruit te komen :( hopelijk komt de baby snel!

13. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Sorry dat ik jullie niet op de hoogte heb gehouden. Ik zit er ondertussen helemaal doorheen... De pijn in mijn bekken is enorm toegenomen, ik kan ondertussen eigenlijk niet meer lopen, ik strompel nu wat door het huis rond maar lopen kan ik het niet meer noemen. Ik ben dus donderdag voor de eerste keer gestript, de slijmprop toen verloren en er kwamen wel wat weeën maar het zette niet door... Vrijdagavond kreeg ik wel weeën maar het zette uiteindelijk niet door. Zaterdag morgen ben ik opnieuw gestript maar de weeën zetten niet door. Het rommelt wel heel erg maar niet genoeg...

De pijn in mijn bekken is nu echt ondraaglijk. Dat is ook de rede geweest dat ze me hebben gestript in de hoop dat de bevalling op gang zou komen maar helaas. Ik heb ondertussen de afgelopen 3 nachten niet meer geslapen van de pijn en vannacht was het zelfs zo erg dat ik niet meer zelfstandig naar de wc kon. Ik zakte gewoon door mijn benen, kon me nog net vasthouden aan de wastafel anders was ik denk ik gewoon omgevallen....

Vanmorgen de vk gebeld om half negen en de situatie uitgelegd. Ze zou even gaan overleggen maar tot op heden heeft ze nog steeds niet terug gebeld... Een inleiding zie ik ook niet zo zitten maar op dit moment wil ik het wel omdat ik zo vermoeid ben en zoveel pijn heb dat dit ook niet meer te houden is... Nu alleen afwachten wat de vk zegt

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Oh meis, wat een ellende..
    Tsja ik wilde net reageren dat ik ook met 40wkn gestript ben (had al 2cm toen) resultaat; lijmprop in 1000 stukjes verloren,kramp en bloedverlies.. met 40.3 weer gestript ook geen resultaat..Uiteindelijk uit mezelf aan de gang gegaan op 40.6 en bevallen op 41wkn.. Dus ik hoop dat het bij jou nu ook snel uit zichzelf nog gaat komen..Succes!

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hadden jullie veel bloedverlies na het strippen? Of alleen een beetje bij het afvegen? Of druppelde het in het toilet..

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Firstbaby
    Hier maar een klein beetje bloedverlies.. Viel me 100% mee.. Liep voor de zekerheid met geklemde benen naar de auto en van de auto naar huis.. Eenmaal op wc durfde ik ze pas van elkaar te doen:) Restultaat: 1 mini drupje op het inlegkruisje;) Daarna af en toe een druppel maar stelde weinig voor..

TS
    he wat vervelend dat het niet geholpen heeft:( Ik zou je vk nog even bellen voor de zekerheid.. Hopelijk komt het nu snel op gang..

17. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Onze zoon Tim is gisteren geboren! Gelukkig zijn de weeën vanzelf op gang gekomen toen ze de vliezen hadden gebroken. Gisteren om kwart voor 11 heeft de vk de vliezen gebroken en om half 12 kreeg ik weeën. Om half 1 zijn we naar het ziekenhuis gegaan omdat ik al weeën had om de 5 min. Eenmaal in het ziekenhuis kwamen de weeën al veel sneller en werd het al meteen heel heftig. Ik had toen al 7 cm ontluiting. Vrij snel daarna kreeg ik al perdrang en om 14.00 uur is hij geboren echt super snel! Bij Fleur heb ik er 24 uur over gedaan! Hij doet het heel goed en hij is heel tevreden!

Nog even terug te komen op een vraagje van hierboven. Ik kreeg na het strippen best veel bloederige/slijmerige afscheiding. Wissellend van helder rood tot bruin.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaa hij is er!! Gefeliciteerd meid.. Fijn dat het zo vlot is gegaan allemaal.. Inderdaad een supersnelle bevalling.. Nu lekker geniet en heeerlijk bijkomen van de afgelopen weken :)

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gefeliciteerd!!

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Roosje: Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Geniet van je kraamtijd!

Deel Deze Pagina