regelmatige harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Naamgebruiker, Jun 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

Jul 3, 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo medezwangeren =D

Ik wou graag om wat advies vragen aangezien ik dit 'fenomeen'niet echt herken van mijn vorige zwangerschap. Ik heb sinds een uurtje of 15.00 regelmatig harde buiken, ze zijn echter niet pijnlijk dus lijkt me niets bijzonders. Bij mijn zoontje had ik ook vaak harde buiken maar nu komen ze toch wel regelmatig om zo maar te zeggen. En voel me vandaag zo wie zo niet helemaal van je het hahaha, maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Maar herkent iemand dit? Ben trouwens 32 weken momenteel.

Liefs

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Hoi,

Als ik jou was zou ik toch gewoon even je vk bellen.
    Je kan altijd je verhaal voorleggen en als ze t niet vertrouwen kan ze altijd even langskomen.
    Ik zelf heb voor extreem veel langdurige harde buiken in het ziekenhuis gelegen.
    Bij mij was het echt een teken dat ik rustig aan moest doen maar ik zal zeker even bellen...

3. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

Jul 3, 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Noessepoes,

Dank je voor je reactie! Zat al te twijfelen hierover , wel of niet te bellen... Me man en ik hadden het er net over. We hebben besloten dat ik zo even 20 minuutjes onder douche ga staan kijken of dan wegtrekt en anders bellen.

Liefs

4. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    hoi hoi,

en heeft t douche geholpen?? ik hoor t wel!!
    sterkte meid!!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb ook best veel harde buiken maar volgens mij komt dat omdat ik rustiger aan moet doen.

Hoop dat het douchen geholpen heeft!

6. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

Jul 3, 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

De douche had niet geholpen dus had toch even gebeld en moest maar proberen te gaan slapen. Is ook wel gelukt hoor =D, alleen de buiken zijn maar gebleven. Maar ze houden het erop dat het niks is om me druk om te maken dus daar ga ik maar van uit.

Liefs

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    mmm, ik zou als de hardebuiken echt blijven door zetten toch nogmaals je vk bellen...
    ik had dit namelijk met 22 weken en dit bleken echte voorweeen te zijn.. nu ben jij 32 weken, maar toch....

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Even een vraagje aan jou;) Is die zwangerschap toen goed afgelopen toen je al met 22 weken harde buiken had?
    Ik heb het nu 1 keer gehad.. En moest het goed in de gaten houden van de vk..:(

Share This Page