Herkennen meiden dit? Soms voelt het alsof je blaas echt tot de nok toe vol zit? M'n buik is ook helemaal hard. Het doet geen pijn, het is alleen wat vervelend, kan het kwaad?
Misschien een harde buik? Ik had bij mijn vorige zwangerschap harde buiken als ik moest plassen... voelde dan idd heel vol aan, alsof mijn blaas de grote van een voetbal had haha, maar dat was dus gewoon mijn harde buik. Ook nu alweer last van harde buiken... tekentje van mijn lijf dat ik het in mijn geval maar eens rustig aan moet doen! Maar kan het zijn, google er maar eens op, dan vind je een hoop Succes ermee!
Heb ik ook als ik heel nodig moet plassen........ De blaas is al aardig uitgerekt, dus die kan niet meer zoveel urine aan. Ben je al wel op blaasontstekking gecontroleerd? Want dat kan ook, heb ik met 16 weken gehad, eigenlijk geen kachten, maar wel veel harde buiken...... en ja hoor blaasontstekking.......
Als je dat laat doen en er komt niks uit laat het dan ook even op de kweek zetten, hier is dat protool, maar het schijnt dat dat nog niet overal gebeurd, soms is er niks te zijn maar na de kweek toch een bacterie.......
Ik heb dit gevoel ook. De ene dag erger dan de andere en het ergste als ik over hobbels heen moet fietsen of loop. Omdat ik ook dacht aan een blaasontsteking heb ik twee weken geleden urine ingeleverd, maar alles was schoon. Ook na de kweek. Maar bij mij voelt mijn buik echter niet hard aan (dat is toch met een harde buik?! ) en druk bezig met dingen ben ik ook niet. Wel zit de kleine het liefst onderaan te schoppen en te bewegen. Ook heb ik bandenpijn en af en toe lichte krampjes in die streek. Kan het dan ook niet zo zijn dat het het groeien van de baarmoeder is die tegen de blaas drukt?!