Hallo allemaal, ik heb even een vraagje. Misschien heel dom, maar ja het is de eerste zwangerschap. Ik moet a.s. dinsdag weer voor controle naar de gynaecoloog (oa ivm suiker) nu zei ze de vorige keer tegen mij dan gaan we ook inwendig kijken of je al ontsluiting hebt. Nou las ik net een topic waar in stond dat dit hetzelfde is als strippen??? Heb ik dit goed begrepen en zou dat betekenen dat het dan al "snel" op gang komt??? Ik ben dan 38 weken + 1 dag... Ze wilden me iig niet door laten lopen tot 42 weken (gelukkig)... Alvast bedankt.. Gr. Rianne!!!
Hoi! Kijken of je ontsluiting hebt is niet hetzelfde als strippen hoor, als ze gaan kijken voelen ze alleen even of er al ontsluiting is. Als er ontsluiting is, kunnen ze je strippen, de vliezen iets losmaken van de baarmoederwand. dat KAN eventueel alles wat bespoedigen, maar hoeft absoluut niet. Ik ben zelf gestript bij 41+1, maar ben bevallen bij 41 + 5... Succes iig!
Hoi Lana, bedankt voor je reactie. Dacht het ook al niet, nu maar hopen dat er al wel wat ontsluiting is, ben het zoooooo zat!!! Als er wat ontsluiting was wilden ze weeënopwekkers toedienen, van mij mag het Gr. Rianne!!!
Eergisteren bij de gyn geweest en ze had "gekeken" of ik ontsluiting had (idd toucheren) en helaas er was nog niets... Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen Gr. Rianne!!!