Hoi vriendinnetjes... Ik voel ons klein ventje de hele dag al bewegen... Hij doet het volgens mij ook erg goed. Mijn buik groeit flink en er zit véél activiteit in Kan het zijn dat ik nu ook last krijg van bandenpijn terwijl ik gewoon zit? Sinds enkele weken heb ik er last van, als ik inspanningen doe. Dus als ik te snel wandel, begint mijn buik te trekken. Sinds daarnet heb ik er ook last van als ik gewoon zit. Is dit normaal? Het is ook enkel aan de rechterkant. Ik wil niet de aansteller uithangen. Ik ben begin december ook al eens met spoed naar 't ziekenhuis geweest, en toen was het ook bandenpijn (baby had groeispurt) Zijn er hier nog meiden die hier last van gehad hebben rond 23 weken? Iemand die mij een beetje gerust kan stellen? Het voelt iig niet aan als "krampen" of één of ander "ongesteldheidsgevoel" Veder heb ik ook geen bloedverlies of vochtverlies. Dus zo erg kan het niet zijn hé? Het zijn gewoon echt steken
nou ik ben bijna 16 weken en ik voel mijn kindje nog niet bewust maar zoals ik nu op dit moment zit heb ik ook last van bandenpijn omdat de baarmoeder zo groeit... is echt niet grappig meer....voelt net of ik elk moment ongi ga worden
Erg angstaanjagend hé. Ik ken het gevoel. Ik was de eerste keer ook helemaal in paniek. Dacht echt dat er iets mis was, en dat ons vriendje het niet ging halen. Maar niets was minder waar... Hij was gewoon erg aan't groeien, en inderdaad... 2 weken later had ik een toeter van een buik (zo ineens!) Ben wel gewoon van wat bandenpijn te hebben als ik te snel wandel of de trap oploop... Maar niet als ik gewoon braaf in een stoel zit
ja ik schrik er elke keer van omdat ik hiervoor een mk heb gehad en dan schrik je gewoon van een ongigevoel.... maar ik heb het ook als ik gewoon rustig op de bureaustoel zit hoor! en ik heb het ook als ik veel gedaan heb. maar is het niet zo dat zo rond de 16 weken de boel echt goed gaat groeien?
Ik heb het wel als ik op een stoel zit, maar dan vooral als ik verkeerd zit, misschien bij jou ook het geval.