Wat het mooie van het hele verhaal is, Is dat ik vraag om mensen die er ervaring mee hebben, vraag niet perse om een mening. En dan ontstaan er discussies tussen mensen pff... Ik begin eraan, omdat ik inderdaad denk, baat het niet schaadt het niet. En het zou vast ook niet verkeerd Aanvoele, dus dat is mooi meegenomen! Hoop zelf dat mijn kindje zich zelf meldt voor de 40 weken want inleiden lijkt mij ook geen pretje! En aub dames, laat iedereen in zijn waarde, wat je zelf vind, hoeft een ander niet te vinden en andersom!
Ik zal effe ontopic antwoorden dan! Bij de eerste voetreflex laten doen vanaf 39w...Met 41w ingeleid, er was helaas niks gebeurd, zelfs niet iets verweekt. Bij de tweede toch maar wéér geprobeerd, dit keer zelfs met wat accupunctuur naaldjes en moxatherapie erbij. Hmmmm...ook ingeleid uiteindelijk! Ik ben helemaaaaal niet van de alternatieve dingen, maar ik dacht ook baadt het niet schaadt het niet. Ik had zoveel last van ongemakken, ik wilde die baby er zo snel mogelijk uit! Wel vond ik het heeeerlijk ontspannend, en alleen al daarom zou ik het zó weer doen! (ondanks dat het zo'n zweverig-totaalnietmijntype-wijfie was) P.S. Ik heb er niks aan overgehouden en mijn kinderen ook niet. Dit schaadt echt niet! Dus ik zeg lekker doen!