bevallings- en babydromen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dobslots, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobslots

dobslots Actief lid

19 mrt 2010
    178
    0
    0
    Deze nacht beviel ik in mijn dromen maar ze leek sprekend op onze sphynx, niemand vroeg naar haar naam, ah ja, dat is toch niet zo belangrijk voor een poes... niemand die hem afvroeg hoe je als mens nu van een poes kunt bevallen?!?
    Rare droom!!!

Af en toe droom je er echt over, en kom je de raarste dingen tegen, laat ze hier maar weten!!!

Raar hoe een mensenbrein werkt.... (en al zeker door al die hormonen!)

2. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook eens van een kitten bevallen in mn droom ja :') En dat was dan inderdaad harstikke normaal haha

Vannacht droomde ik dat ons jongetje geboren werd en toen werd ie weggehaald enzo nadat ze zeiden dat het een jongen was. Ik moest nog even blijven en toen ik later weer naar de baby wou kijken zei ik tegen de zuster dat ik ons jongetje wou zien. Toen zei een zuster 'Hier is ze, het is een meisje, dat zie ik heel duidelijk aan de navel'.. Dus toen ging ik onder de luier kijken en was het inderdaad een meisje, had grote schaamlippen die op de echo op piemeltje leken zei de zuster :p Toen was mijn vriend heel erg teleurgesteld enzo.. En moesten we weer naar huis de baby moest blijven...

Toen heb ik heel raar gedroomd dat ik de baby niet meer kon vinden en dat ze weg was enzo, kwamen we weer in t ziekenhuis zei de dokter dat ons kindje bij de geboorte was overleden, maar dat ze dat nog niet konden zeggen omdat ze het patientendossier waren kwijtgeraakt en ons daarom lieten geloven dat dat meisje van ons was.....

Zo rare vervelende droom!

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Haha! Wat kun je raar dromen he? Bij mijn vorige zwangerschap (en nu ook weer bij deze) droomde ik minstens 1x per week dat mn vriend bij me weg ging ik werd er gewoon met een raar gevoel van wakker.

In mn vorige zwangerschap heb ik ook eens gedroomd dat ik moest bevallen en alleen mijn oudste broertje erbij was in het ziekenhuis. Ik vroeg hem om kleertjes op te halen en uiteindelijk kwam hij terug met het verkeerde pakje, ik ben toen zo boos geworden dat ik het ziekenhuisbed uit ben gerend en zelf naar huis ben gereden om het juiste pakje op te halen, tussen de weeën door ;)

Raar hoe je dromen tijdens de zwangerschap kunnen gaan!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gister nacht is onze baby ook geboren in mn droom... Ik stond en voelde ineens allemaal water langs mn benen. Toen ik keek, zag ik het kopje al komen (staand) waarop ik tegen mn man zei "Bel de verloskundige maar, ze komt!" En hij zei "Dat kan wel even wachten, zo'n vaart zal 't niet lopen" Jawel hoor, want hier is ze al! Haha, totaal onlogisch... Heb trouwens al wel vaker gedroomd dat de baby er al was, van "Gefeliciteerd, het is een dochter" Hmm, en wat moeten we daar nou mee? Ik dacht nl tot de 20 weken echo een zoon te krijgen en we krijgen toch een dochter. Die droom had ik vlak voor de echo en zei toen tegen mn man; misschien krijgen we toch een meisje?

5. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Oh ja, herkenbaar! Hier ook van die rare dromen!

1 keer droomde ik (met 30 weken) dat ik beviel, maar toen vroeg ik daarna of ze de baby nog even terug wilden stoppen want ik had nog niet alles gewassen en ook op m'n werk had ik niet alles overgedragen, het kwam dus nog niet zo goed uit :D

6. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb gedroomd dat ons kleintje al kon praten en zat nog in de 1e maat :p ik zei kijken of we nog melk voor je hebben, zegt hij ineens nee, ik nee? nee taart :p en mannetje ging nog echt kijken of we nog taart hadden (dag daarvoor verjaardag gehad ofzo waha)

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik heb al een paar keer gedroomd dat ik bevallen was en dat ons kindje op de eerste dag al ging draaien, zitten, vervolgens klom hij uit de wieg, liep weg en werd een vervelend bijdehand en monsterachtig kind. Ik was zo verdrietig omdat ik onze baby niet nog een paar maanden in mijn armen kon houden!!
    Er is wel op korte tijd heel veel veranderd in mijn leven, dus ik denk dat het daarmee te maken heeft, maar ik hoop echt dat die droom binnenkort niet meer terugkomt.

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik heb ook inderdaad bevallingsdromen gehad, alleen waren die echt eng. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanaf dag 1 echt bizar droom. Zo erg, dat ik inmiddels oplet naar wat ik kijk op tv en wat ik lees, terwijl het me normaal nooit stoorde.

Ik droom echt de meest vreemde dingen, elke nacht/ochtend weer. En ik ben ondertussen ook begonnen met vreselijk snurken, wat ik ook nooit deed :)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha, ik werd vanmorgen onrustig wakker, droomde gek, shirt nat... En jahoor; mn man had gister de verwarming in de slaapkamer aangezet en die was vanmorgen aangeslagen! Ik zeg altijd tegen hem; ik kan niet slapen met de verwarming aan want dan ga ik dromen... Vanmorgen bewijs geleverd :D

10. giraf

giraf Niet meer actief

Pff deze droom had ik ook minstens 1x in de week.. En dan wakker worden en huilen, huilen en nog eens huilen...
    Op het laatst keek mijn man er niet eens meer van op, dan zag hij mijn tranen en zei gelijk "Ik ga nooit meer bij je weg, dat weet je he"

Ik droomde ook wel eens dat ik was bevallen van een hondje :)
    Komt denk ik omdat mijn zus en ik altijd zeiden op de vraag "weet je al wat het is?" dan zeiden wij altijd "Ja, het is een hondje!"

11. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    ja stom is dat he? Ik droom ook vaak dat mijn man bij me weggaat. Erg naar, word er naar van wakker. Krijg wel altijd gelijk een extra knuffel van hem hahaha :)

12. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik heb bij me meisje ook enorm last gehad van rare dromen. Echt de raarste en naarste dingen gebeurde erin. Zelfs na de geboorte van ons meisje hield ik die dromen. Soms draaide ik me om in bed en me man ook, en dan riep ik ineens neeeeeeeeeee ..... ligt naast ons denk erom! Je gaat op haar liggen! Terwijl ze nooit bij ons in bed heeft gelegen maar goed die droom had ik dus 1x in de week wel. En elke keer weer schrok me man zich een apezuur haha....

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gelukkig nog niet over gedroomt

14. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik heb vannacht andersom gedroomd, IK ging weg bij mijn vriend, hij zou niet meer geschikt zijn als vader en toen ben ik op zoek gegaan naar een andere vader en toen wist ik opeens niet meer van welke vader mijn baby zou zijn??! echt heel vreemd,....

was voor de eerste keer blij dat de wekker ging...

15. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    die rare dromen toch, zijn nergens goed voor hahaha

Ik ben wel eens heel boos wakker geworden omdat mijn vriend bij me weg was gegaan in mijn droom hahaha zo suf. Ook al een keer gedroomd dat hij verdronk en ik huilend wakker werd....zooo vaag!

En natuurlijk de meest bizare babydromen, een volwassen baby waarvan ik bevallen was:) of een baby met een volwassen hoofd en baby lichaam hahahaha ach achteraf kunnen mijn vriend en ik hard om lachen!

16. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Ik was laats borstvoeding aan het geven in het zembad en ik had daarbij een voedingsbadpak aan, jawel :D
    Glibberige toestand was het...

Gr. Marielle

17. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Nou daar komt het dan:
    Het is zo bizar.
    Ik heb vanacht weer eens gedroomd.
    Ik was zwanger en met 29 weken werd ons kindje geboren. Na lang wikken en wegen gingen ze het terugstoppen in mij. Het wou uiteindelijk niet en hebben ze hem in de coveuse gelegt.

Na een paar weken vertelde ze mij dat het kind van ja ja je raad het nooit van fred flinstone was.
    ZO bizar....

En ook ging mijn man bij mij weg ging naar iemand anders toe.
    Was niet meer geinterseerd in mij en de baby.

Ik vind het erg vervelend die dromen bah. Soms wordt ik huilend wakker,.

Succes iedereen

Deel Deze Pagina