ik moet woensdag bij de gyne gaan om mij te laten strippen! Ik heb daar totaal geen ervaring mee en vroeg me dus af of het bij jullie effect had. Hoelang duurde het bij jullie tot de bevalling in gang kwam? Mijn baarmoedermond is volledig verweekt en verkort en ik heb 1 cm opening. Ons ventje is alleen nog niet ingedaald, maar dat geeft op zich niet! Hij zit al voor qua gewicht daarom doet de gyne hem nu komen! Ben benieuwd bij hoeveel het gewerkt heeft het strippen!
@leonietje24: Spannend! Ik hoop dat het helpt! Alle, veel goeie moed, he! Ik hoop echt dat het werkt!
Bij mij heeft het niet geholpen. Het heeft er alleen voor gezorgd dat ik de volgende dag m'n slijmprop verloor.
@Caithlin79: Wat hebben ze dan gedaan? nog eens gestript of gewoon zo gelaten? Hoelang heeft het dan geduurd eer je bevallen bent?
Nee, 3 dagen later stond de inleiding op de planning. Dat strippen was eigenlijk alleen bedoeld in de hoop dat het misschien vanzelf voor die tijd op gang zou komen. Dinsdags strippen en vrijdag daarna ben ik ingeleid!
Vandaag is de dag! Spannend. Het rommelt al wat sinds gisteren! Veel harde, pijnlijke buiken, ons ventje is ook actiever dan ervoor en ik verlies een wit/gelig slijm! Dus hopelijk is het strippen het duwtje dat mijn lichaam nodig heeft! Ik hoop het echt! Heb al veel positieve verhalen gehoord over strippen! Maar dat is afhankelijk va persoon tot persoon, he! Vele groetjes