ik moet woensdag bij de gyne gaan om mij te laten strippen! Ik heb daar totaal geen ervaring mee en vroeg me dus af of het bij jullie effect had. Hoelang duurde het bij jullie tot de bevalling in gang kwam? Mijn baarmoedermond is volledig verweekt en verkort en ik heb 1 cm opening. Ons ventje is alleen nog niet ingedaald, maar dat geeft op zich niet! Hij zit al voor qua gewicht daarom doet de gyne hem nu komen! Ben benieuwd bij hoeveel het gewerkt heeft het strippen!
@leonietje24: Spannend! Ik hoop dat het helpt! Alle, veel goeie moed, he! Ik hoop echt dat het werkt!
Bij mij heeft het niet geholpen. Het heeft er alleen voor gezorgd dat ik de volgende dag m'n slijmprop verloor.
@Caithlin79: Wat hebben ze dan gedaan? nog eens gestript of gewoon zo gelaten? Hoelang heeft het dan geduurd eer je bevallen bent?
Nee, 3 dagen later stond de inleiding op de planning. Dat strippen was eigenlijk alleen bedoeld in de hoop dat het misschien vanzelf voor die tijd op gang zou komen. Dinsdags strippen en vrijdag daarna ben ik ingeleid!
Vandaag is de dag! Spannend. Het rommelt al wat sinds gisteren! Veel harde, pijnlijke buiken, ons ventje is ook actiever dan ervoor en ik verlies een wit/gelig slijm! Dus hopelijk is het strippen het duwtje dat mijn lichaam nodig heeft! Ik hoop het echt! Heb al veel positieve verhalen gehoord over strippen! Maar dat is afhankelijk va persoon tot persoon, he! Vele groetjes
Wij zijn juist thuis van de gyne! Hij heeft mij gestript, wat trouwens redelijk pijn deed maar draagelijk was!Nu is het dus afwachten! Ik heb wel buikpijn en af en toe een venijnige steek maar voor de rest gaat't. Als ik tegen vrijdagochtend nog niet bevallen ben doet hij maandag een keizersnede! Ons ventje is nog steeds niets ingedaald en zijn hoofdje zit niet helemaal mooi boven de baarmoedermond! Dus als het nu niet lukt zal het volgens de gyne niet natuurlijk gaan. We zijn al blij dat we ten laatste maandagavond ons ventje in onze armen zullen hebben! Spannend allemaal, hé! Groetjes
bij mij heeft het strippen geholpen bij mijn eerste zwangerschap ben toen rond een uur of 17 h savonds gestript en de dag er op smiddag zijn mijn weeen begonnen en ben om 17 h bevallen
Bij mij heeft het strippen ook geholpen. Ik ben s'avonds rond 21 uur gestript en om half 2 s'nachts had ik mijn eerste wee en om 19:09 uur is mijn dochter geboren. Mijn vk zei wel dat als je gestript bent en het werkt dan krijg je binnen 24 uur weeen. Liefs Ivana
Hoi meiden, Ik ben 8 weken geleden ook bevallen ( zie 'gedetailleerd bevallingsverhaal van Sten') en voorafgaand ben ik toen ook gestript. Ik had ook een verweekte baarmoedermond en 1 cm. Ik werd maandagmiddag gestript en voelde licht wat krampjes. Helaas stopte het weer maar dinsdag had ik wel de hele dag gerommel in mijn buik. Heel veel harde buiken. De volgende dag is Sten geboren. Ik heb wel het idee dat het strippen net het laatste duwtje was die wij nodig hadden. Ik wens jullie heel veel succes en ik zal jullie in de gaten houden San
Hoi meiden, Ik ben 8 weken geleden ook bevallen ( zie 'gedetailleerd bevallingsverhaal van Sten') en voorafgaand ben ik toen ook gestript. Ik had ook een verweekte baarmoedermond en 1 cm. Ik werd maandagmiddag gestript en voelde licht wat krampjes. Helaas stopte het weer maar dinsdag had ik wel de hele dag gerommel in mijn buik. Heel veel harde buiken. De volgende dag is Sten geboren. Ik heb wel het idee dat het strippen net het laatste duwtje was die wij nodig hadden. Ik wens jullie heel veel succes en ik zal jullie in de gaten houden San