al een paar dagen niet helemaal fit

Discussion in 'De bevalling' started by blien, Jun 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blien

blien Lid

Sep 15, 2013
    53
    0
    0
    Hallo Dames,

al een paar dagen ben ik niet helemaal fit en ben 36,2 dagen zwanger.
    Heb last van veel harde buiken en een vervelend gevoel in mijn boven buik (weeïg), daardoor heb ik eigenlijk ook geen trek, ik eet wel gewoon hoor, maar krijg daar soms ook het zuur van.
    Ook heb ik last van witte afscheiding en soms een zeurend gevoel in mijn onderrug of steekjes rondom mijn vagina.
    De verloskundige weet naar mijn idee meer, maar zegt er niet veel over, alleen 'afwachten'. Dat maakt me iets onzeker, ook omdat mijn bloeddruk aan de hoge kant is.
    Ik ben wel heel positief en opgewerkt ondanks dat ik me zo anders voel en maak me ook niet heel druk, maar ik vroeg me af of er dames zijn die dit herkennen en evt tips hebben (of dit weten te verklaren ;))

X Blien

2. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Ik denk dat je lichaam zich klaar gaat maken voor de bevalling. Het kan dus nog 4 weken duren, maar het is toch een soort voorbereiding. Ik had 2 weken voor mijn bevalling dezelfde verschijnselen als jij, maar het duurde toch nog even. Maar het kan ook elk moment gebeuren natuurlijk. Let gewoon op of de krampjes in een constant ritme komen. Weeeen duren een minuut en komen om de zoveel minuten. Als de weeen echt beginnen dan merk je wel het verschil met krampjes en voorweeen. En vertrouw je het niet dan bel je de vk. Sterkte!

Share This Page