Drukke baby met alle ruimte , laat bevallen ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Miiepje, 1 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miiepje

Miiepje Actief lid

26 okt 2013
    249
    0
    0
    Onze dochter lag met 30 weken al ingedaald en met 32 weken vast.
    Rond 36 weken ging ik haar duidelijk minder voelen qua bewegingen omdat ze minder ruimte kreeg natuurlijk.
    Met 39 braken m'n vliezen en twee dagen later werd ik ingeleid vanwege de weeen die niet kwamen .. Niet regelmatig genoeg

Nu is onze kleine man nog niks ingedaald (39+4), zit nog heel
    Hoog en draait nog z'n 10x per dag om z'n as heen (gelukkig niet meer
    In stuit of dwars) & is nog mega druk!
    De vk schat hem niet zo heel groot miss dat hij ook daarom nog alle kanten op kan enz.

Zal dit dan betekenen dat hij voorlopig nog wel blijft zitten ?

2. Melisa21

Melisa21 Lid

16 jul 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee, die van mij draait ook nog veel en is zeker vandaag flink aanwezig :D

3. Miiepje

Miiepje Actief lid

26 okt 2013
    249
    0
    0
    Haha hier eigenlijk elke dag heel druk.. T golft over en weer in m'n buik en dan ineens ligt hij weer anders haha

Zou willen dat hij wat lager ging liggen dan kreeg ik miss weer wat lucht :p
    Las dat de meeste niet ingedaalde baby's na 41 weken pas kwamen dus ik moet maar loslaten dat ik weer wat eerder beval, had me ee stiekem op verheugd haha

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik hoop dat het niet klopt hahah ben het wachten zat
    Hier ook een niet ingedaalde baby.. Met heel veel ruimte idd draait nog veel om z'n as en weer terug.

Bij onze eerste braken m'n vliezen met 39+2 maar vandaag nog niks geen gerommel haha word vast Week of 41 zucht... Als t maar
    Spontaan begint wil zoooooo graag thuis!

5. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ik heb geen ervaring met wanneer hij gaat komen, maar ook hier een hele drukke, en wel ingedaalde baby. Heb wat meer vruchtwater. Hij beweegt echt nog superveel van links naar rechts en steekt graag z'n voetjes onder m'n ribben. Ik hoop dat hij zich lekker op tijd aandient!

6. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Maar het is toch heel vaak zo dat een tweede of later kind pas tijdens de bevalling indaalt? Lijkt me toch niet dat al die tweede babies bijna allemaal na 41 weken komen...

Mijn eerste was wel op tijd ingedaald maar wel beweeglijk tot en met de bevalling! Schoppen, om zijn as draaien (met hoofdje in bekken ja, auw!) enz. Hij kwam met 39.2!

7. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Zegt gelukkig niks...

Hier drie keer een drukke baby, drie keer niet ingedaald en alledrie geboren bij 38 weken zwangerschap.

Dus houd de moed erin :D

8. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    2e baby is hier tijdens de bevalling pas ingedaald en dat was met 39+6

9. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier tweede baby ook pas tijdens de bevalling ingedaald, met 37+5
    Hij was wel nog heel druk, maar geen rondjes ofzo aan het draaien haha ;)

10. Gymjuf

Gymjuf Lid

10 aug 2014
    11
    0
    0
    Een vriendin van mij had het andersom. Haar kindje was allang ingedaald en lag vast in het bekken ik geloof met 33/34 weken.

Uiteindelijk met ruim 40 weken 2 keer gestript en toen pas bevallen...

11. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

onze zoon is 8 weken te vroeg geboren. hij had alle ruimte en daardoor lag hij elke. echo anders tot het laatste moment wisten ze niet hoe en wat omdat hij beweegde.

Deel Deze Pagina