Ik heb een te hoge bloeddruk en zit nu aan de medicatie om het omlaag te krijgen. De gynaecoloog zei dat ze tegenwoordig inleiden tussen de 38 en 39 weken wanneer je aan de medicatie zit voor de bloeddruk. Bij de vorige zwangerschap had ik hetzelfde en ben ik ingeleid met 37+3 dus daar had ik nu ook rekening mee gehouden, maar ze wachten tegenwoordig dus nog een weekje langer. Nou vroeg ik me af of er nog een kans is om spontaan te bevallen. Heeft iemand ervaring met een tweede bevalling die spontaan begon tussen de 35 en 38 weken? Of zijn spontane bevallingen eigenlijk alleen maar later dan die termijn?
De kans is 10% dat is gewoon op internet te vinden Veruit de meeste babys worden geboren tussen week 40 en 41. Je zou kunnen vragen om te strippen , wie weet doet dat wat.
Kan natuurlijk altijd maar die kans is erg klein aangezien de meeste baby's later worden geboren. Hier bij de eerste ingeleid met 40+5, ook door een te hoge bloeddruk(werd die dag pas voor het eerst geconstateerd) en 2e kwam spontaan met 40+0
Kan idd, maar ik denk dat hetook een beetje afhangt met welke termijn je eerste geboren zou zijn. Dat is niet in te schatten met een inleiding. Mijn tweede kwam met 37+5, maar mijn eerste is spontaan met 36+6 geboren.