Ik ben gestript met 40+1 en had toen 1cm ontsluiting en bevallen met 40+4.. of dat nu door het strippen kwam??
Ik ben gestript met 39,2. 8 uur later begonnen de weeen en weer 8 uur later was hij er. Van het strippen voelde ik helemaal niks, maar ik had dan ook 3 a 4 cm ontsluiting en een verweekte bmm.
Ik ben gestript op 40w en 3d omstreeks 10u30 en om 22u05 is ons meisje geboren! Na het strippen, zeurderige pijn die is overgegaan in weeën, dus ik weet bijna zeker dat het strippen geholpen heeft!
Ik ben gestript met 37 weken geen effect. Met 38 weken geen effect en met 40 weken en 2 dagen. Dit deed wel wat ben bevallen met 40 weken en 5 dagen. Heb lang last van weeeen gehad. Succes ik duim voor je.
Waarom hebben ze jou met 37 weken al gestript? Ik dacht dat ze dat nooit zo vroeg deden... Ik ben nu 37w3d en mag morgen naar de vk... zou ook best gesptript willen worden maar geloof niet dat ze dat al gaan doen...
Hier gisteren gestript met 40+4, wel wat gerommel, maar niets dat door heeft gezet. Heb begrepen dat het binnen 24 uur moet beginnen wil strippen succesvol zijn geweest, dan heb ik nog een uurtje. Met andere woorden, hier heeft het niet veel gedaan. Als het er donderdag nog niet is, wordt ik vrijdag ingeleid....