Het duurt nog even maar als het zover is willen wij graag een navelveter voor het afbinden van de navelstreng. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met navelveters? Aveta | Watergeboorte-HypnoBirthing-BirthBalls | Breng je kindje op een kalme, liefdevolle manier ter wereld -Aveta-Shop
Gewoon even een vraagje, maar gaan jullie hem dan ook niet laten knippen dan? Want dat lijkt me nog minder prettig dan een klemmetje? Ik geloof niet dat ze daar iets van voelen hoor.. Edit, proest, ik snap het al het gaat natuurlijk om erna! Dat de baby niet het klemmetje op zijn huid voelt? sorry, dom van me. Tja, wel iets voor te zeggen, want ik vond het nogal een klem in dat kleine luiertje..
Geen ervaring mee. In sommige ziekenhuis knippen ze het klemmetje er na een paar dagen af. Nadeel is alleen dat de zwaartekracht weg valt (klemmetje weegt wat meer) en het daardoor langer duurt voor het navelstrengetje eraf valt. Is niet altijd een probleem maar het wil nog wel eens wat viezig worden na een aantal dagen en wat zitten irriteren. Ik zie maar heel weinig dat het klemmetje zelf wat irriteert en je kunt de luier onder het klemmetje doen zodat het klemmetje niet op de huid zit.
Hihi Het is idd ipv de klem die normaal gebruikt wordt. Ik vond het bij dochter idd ook nogal een groot ding. Kwam dit tegen en was erg benieuwd naar de ervaringen. Maar bedankt voor je reactie
Hij heeft hier totaal geen last vgehad van het klemmetje. Tip: als je de luier om hebt gedaan, gewoon het bovenste randje even wat omvouwen, zodat het klemmetje erboven valt. Klemmetje viel er trouwens al met 6 of 7 dagen af.