strippen, na hoe lang werkt het

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door xAnne5, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xAnne5

xAnne5 Lid

1 jan 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Ik ben vandaag precies 41 weken zwanger en ben een half uurtje terug gestript.
    Nu uiteraard vol spanning afwachten of er wat gebeurd!
    Wat zijn jullie ervaringen met strippen?
    Na hoe lang kwam de 1e wee?
    En wanneer kan je zeggen dat het niet gewerkt heeft?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!!

Lieve groetjes,
    Anne

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Het hoeft inderdaad niet te werken, maar dat heb je zelf gauw genoeg in de gaten. Wij zijn bij onze eerste gestript om 21.00 en de volgende ochtend zijn we ingeleid omdat het niet had geholpen.

Hoe snel je daar reactie op zou moeten krijgen... Geen idee

3. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik lees mee. Hier een afspraak staan voor a.s. donderdag om te strippen (als dit tenminste mogelijk is). Ik hoop voor je dat het effect heeft. Zit je ook zo ongeduldig te wachten tot de kleine komt?

4. xAnne5

xAnne5 Lid

1 jan 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa super ongeduldig!
    Hopelijk wordt het wachten snel beloond!

5. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik was ook gestript bij de eerste 2 dagen later was ik bevallen kreeg ook pas op de dag van bevalling weeen

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn VK zei dat je binnen 24 uur duidelijk reactie moet voelen anders heeft het niets met strippen te maken.

Ik ben bij mijn eerste succesvol gestript, rond 16:00 bij 41+2 wkn. Meteen daarna bloederig slijm verloren, rond 17:00 uur thuis en harde buiken gekregen. Deze hielden de hele avond (onregelmatig) aan, terwijl ik normaal nooit harde buiken had. Tegen 21:00 uur hielden ze op, maar kreeg ik darmkrampen en diarree. Bleef maar heen en weer lopen naar WC, zo rond 2:00 uur in de nacht (nog steeds geen oog kunnen doen!) werd ik ook misselijk en begon ik te spugen.
    Ik was op de WC toen ik rond 3:00 uur in de nacht mijn eerste wee voelde, meteen al krachtig en om de 5 minuten. De 'sneltrein' ging lopen, ik ging puffen en mijn zoon is om 7:17 uur geboren.

Ik had dus binnen een uur 'reactie', binnen 12 uur na strippen mijn eerste wee, die meteen goed doorzette.

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Tijdens mijn vorige zwangerschappen vaker gestript. Uiteindelijk bij de 1e na de 2e keer strippen bevallen met 39+1 (maar had toen al 2 cm een tijdje). Dag van tevoren laatste keer gestript.

Bij de 2e volgens mij wel 4x gestript ( maar 1 cm ontsluiting heel lang, dag van tevoren 2 cm, gestript en volgende dag bevallen met 40+5).

Het 'moet' binnen 24u werken maar je hebt dus geen garantie dat het überhaupt werkt.

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik ben gestript op vrijdagochtend, en in de nacht van zaterdag op zondag begonnen mijn weeën. Ik dacht eigenlijk zelf niet dat dat nog van het strippen kon zijn, maar mijn vk dacht van wel.

9. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kreeg de eerste wee 2 uur nadat ik gestript was!
    Succes met je bevalling!

10. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    2x gestript na de 40w niet geholpen op 40/6 ingeleid maar dat duurde maar 2u

Deel Deze Pagina