vandaag inwendig onderzoek gehad en de gyne voelt het hoofdje al klaar zitten, zegt dit iets over de bevalling? bij de vorige zwangerschappen zijn de kinderen pas tijdens bevalling ingedaald.
Eigenlijk zegt dit niks. Bij mij zit de beeb al 'vast' en gevoeld vanaf 36 weken en zoals je ziet (40+3) hobbel ik ook nog steeds hoor. Helaas..
ik ben bijna 34 weken, ok dus ik kan gerust overtijd gaan? ik wou dit weten ivm mijn koffer klaar maken.
Dat kun je sowieso wel gaan doen. Ik had rond die tijd m'n 'vluchtkoffer' ook al klaar staan. Je weet namelijk nooit wat er gebeurd. Heb 'm al 2x mee moeten nemen naar het ziekenhuis i.v.m. gezondheidsklachten, maar niet nodig gehad. Je weet het maar nooit, als je op 't laatste moment nog vanalles bij elkaar moet gaan zoeken vergeet je de helft. Een slimme meid is op haar bevalling voorbereid!
ja ik heb ze nog niet gans gevuld...ik blijf wel zeurige buikpijn hebben zou dit van het inwendig onderzoek zijn?
Kan best dat het daardoor komt.. had ik ook na een bezoek aan de gyn.. Ons meisje ligt al ingedaald sinds 29 weken dus helaas zegt het niks..
zeurige pijn is minder aanwezig... kunnen niet meer doen dan afwachten... pfff wat kan dat lang duren.
Onze dochter was met 23.4 weken ingedaald. Met 26.1 weken kreeg ik premature weeën. Die zijn gestopt en uiteindelijk met de benodigde bedrust met 40+1 weken ingeleid. Ik had overigens voortdurend pijn/raar gevoel na het indalen, mijn dochter moest nog flink groeien en geloof me dat voel je haha. Na inwendig onderzoek had ik altijd een rommelende buik.
hier 2 zwangerschappen met ook premature contracties maar geen vd 2 was ingedaald dus ik herkende dat pijnlijke gevoel niet en idd ik heb ook wel altijd na een inwendig onderzoek wat last maar nu was het wat pijnlijker...
dat wilde ik nou net gaan vragen als het ingedaald is bij jullie hoe lang het duurde voordat je ging bevalllen? gr jmm