strippen of toucheren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deerne85, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Sinds ik hier meelees heb ik bovenstaande zaken ook een aantal keer voorbij zien komen... kan iemand mij uitleggen wat er dan precies gebeurd? Want ik kan me niet echt meer ontspannen als mn vriend met zn vingers bij bij naar binnen gaat, omdat ik dan bang ben dat hij iets stuk maakt (ja, misschien silly me... :)) Met vrijen maak ik me dan weer helemaal niet druk, maar vingers zijn nou eenmaal anders als ... nouja, jullie snappen me wel toch! ;)

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik lees ff mee :)

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Bij strippen maken ze de vliezen los van de baarmoederwand en toucheren is om te kijken of je ontsluiting hebt.

Ik denk niet dat je vriend zo maar iets stuk kan maken bij jou maar als het niet prettig voelt zou ik het niet doen.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij toucheren voelen ze met 2 vingers hoe het met de bmm is (verweekt of niet) en of er ontsluiting is.
    bij strippen heb je al iets ontsluiting nodig en dan kunnen ze met twee vingers het vlies een beetje losmaken om evt de bevalling wat te prikkelen... (er komt dan een bepaald hormoon vrij dat evt de bevalling kan opwekken als het kindje er klaar voor is)

normaal gesproken is de bmm moeilijk te bereiken, omdat het tijdens de zwangerschap helemaal naar achter ligt.

het kan dus geen kwaad als je vriend naar binnen gaat, omdat ie waarschijnlijk er niet eens bijkomt. en als ie er bijkomt, weet ie niet wat ie moet doen dus dan raakt ie het mssn alleen, maar verder niets...

(medeforumdames, correct me if I'm wrong!)

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nou, als je man bij jou doet wat de verloskundige bij strippen doet, dan schop je hem het bed wel uit hoor! Strippen doet echt enorm veel pijn, dan gaan ze met de vingers in je baarmoedermond die al iets open is, om de boel los te wroeten, ze doen je vliezen dan losmaken van je baarmoeder. Toucheren is met de vingers voelen of je al ontsluiting hebt, en dat is ook de baarmoedermond aanraken. Als mn man per ongeluk mn baarmoedermond raakt - zwanger of niet - dan schiet ik wel een halve meter omhoog hoor dus strippen zal hij nooit per ongeluk doen ;)

6. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ooh gelukkig!! :)

het doet ook absoluut niet zeer als hij dat doet, dus ik kan me lekker ontspannen de volgende keer... ;):)

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als ik me bedenk hoe veel moeite de VK moest doen om zelfs tijdens de bevalling nog bij de baarmoedermond te komen, denk ik dat je man er niet bijkomt zonder dat jij het merkt..

8. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Strippen doet inderdaad best pijn! En ik heb de hele dag daarna ook krampen gehad. En de volgende dag ben ik ingeleid (38+6)
    Ook toucheren vind ik best gevoelig. ;) zelf vind ik gemeenschap hebben ook best griezelig, doen het dan ook nauwelijks.

9. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik ben denk ik raar: bij mij deed zowel toucheren als strippen helemaal geen pijn, na het strippen bloedde het wel een beetje. M'goed, ik ben sowieso niet zo gevoelig 'down under'

Deel Deze Pagina