Waaah word er gek van hahahaha. Heb regelmatig per dag een stuk of 20 harde buiken maar geen pijnlijke ofzo. Gewoon ineens hem op voelen komen en een betonne buik hebben. Elke beweging die ik maak kan een harde buik geven en dat doet ie dan ook gezellig. Vraag me af of het ook nog een functie heeft of alleen vervelend is?
Jawel, die harde buiken hebben zeker een functie. Dat zijn de bekende voorweeen. En die zijn nooit voor niets. Maken de boel daar beneden bijv. lekker week en zo wordt alles voorbereid op dat ene moment. 20 is wel veel hoor moet ik zeggen, maar zolang ze niet pijnlijk zijn is het geen probleem denk ik. Zou het wel even aankaarten bij je vk.
Ik heb 3 weken lang voorweeën gehad, en na 1,5 uur echte weeën bleek ik al 6 cm ontsluiting te hebben... waarschijnlijk door de voorweeén opeens zo haar gegaan Ik vind 20 harde buiken niet enorm veel per dag, ik had ze klokbaar om de 10 min alleen nog te zacht en dat dan 3 weken bijna 24 uur per dag....
nou ja oke 20 is misschien een beetje overdreven veel aangegeven want ik heb ze niet geteld hahahaha. Maar ik denk wel dat ik over de 10 per dag zit als ik het even snel bekijk. Ik dacht eigenlijk dat de voorweeen of oefenweeen een soort van menstruatie achtige pijn of wee achtige pijn zouden geven alleen dan niet op volle sterkte zoals een gewone wee. Ach nou ja ben blij dat het dan in ieder geval iets doet want helemaal indalen en vast gaan zitten heeft ze nog geen zin in. Ben blij dat het dan toch "rommeld" en doet. Thanks lady's
Ik heb er ook zoveel last van , soms doet het gewoon pijn ! Het houdt niet lang aan.. meestal maar een minuut ofzo.. dan trekt het weer weg.. Heb van het weekend dan ook maar even de vk gebeld.. Maar het was volgends haar geen rede tot paniek , gewoon veel oefenwéén..
no ja dat is bij mij dus de onzekerheid omdat ze geen pijn doen. Heb gewoon ineens een buik als beton of ik voel hem wel omhoog trekken vanaf mijn schaambeen maar nog altijd alleen maar vervelend met opstaan maar geen pijn. Ik ben bijna op die welbekende datum beland en ik zou het toch fijn vinden als er iets zou gebeuren. Papa wil vakantie zei hij gisteren en die gaat pas in als ik ga bevallen hahahaha.
Ja lekker is dat he , zodra je opstaat is hij zo hard als een voetbal ! Erg irritant.. ik heb het voral met opstaan uit bed , naar de wc gaan ect. Ik ga voor je duimen dat je meisje snel komt ! Jij bent er echt bijna spannend joh.. Mijn vriend heeft ook pas vakantie als die kleine frummel er is , is toch heerlijk ! Heb je lekker in je kraamweek alle tijd met zn 3tjes..
nou irri is het inderdaad. Alles wat je doet kan er een opwekken hahahaha. Omdraaien in bed, opstaan, gaan zitten, stoel van de auto verstellen wordt er af en toe gek van. Nou ja als het maar wat doet van binnen dan heb ik ze niet voor niets. Ja wij zijn in juni een week weg geweest naar Italie omdat vakantie er nu even niet in zat. Vriendlief heeft de laatste tijd niet zoveel zin om te gaan werken en van huis te zijn dus het is tijd voor vakantie. Helaas kan ik het niet beinvloeden maar ja zal wel goed komen uiteindelijk. Nog ff op de kiezen bijten of liever gezegt wachten tot er iets gebeurd.
Volgens mij is een belangrijke functie van harde buiken dat je baarmoeder zich voorbereidt op het uitdrijven van je baby. Een soort fitness dus, spierversterkende oefeningen. Of je bmm hierdoor gaat verweken weet ik niet, volgens mij hoeft dat in elk geval niet.
schijnbaar want gisteren werden de buiken frequent om de 5 tot 7 minuten en had ik wat zware ongi pijn. Om 2.10 uur de vk langs geweest en toen bleek ik al 6 centimeter te hebben. Bevallingsverhaal volgt op de site.