Strippen...pijnlijk?!?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door BeertjeY, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Hallo,

Ben nu vandaag precies 40 weken en 6 dagen.
    Vanmiddag weer bezoekje aan de VK. Nu zit ik er over te denken om haar te vragen of ze me misschien wil strippen, om zo de weeen op te wekken. Het rommelt namelijk al een aantal dagen flink bij me.
    Maar nu heb ik dus gehoord dat het best pijnlijk kan zijn, dat strippen. En daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten he. Met de bevalling krijg je pijn genoeg :D .
    Wie heeft er hier ervaring mee? Wie heeft zich laten strippen waardoor de weeen/bevalling inderdaad op gang kwam. En hoe hebben jullie het ervaren. Positief of negatief?
    Zie uit naar jullie reacties. Alvast bedankt!

Groetjes
    Yvonne.

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Ik ben gestript en ik vond het geen pretje. Echt veel pijn deed het niet, maar het is gewoon een heel vervelend gevoel. Bij mij heeft het helaas geen effect gehad.

Succes vanmiddag

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ze hebben mij proberen te strippen, maar had dus geen ontsluiting en het zoeken naar die ontsluiting was echt een vreselijke ervaring zoveel pijn heb ik daarna met toucheren en zo nooit meer gehad :(
    Maar goed als ik nu 41 weken zou zijn zou ik het misschien toch vragen of ze kijken of ik ontsluiting genoeg heb, maar dan hoeven ze van mij wel wat minder hun best te doen.. ;)

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben bij alledrie mijn kinderen gestript, en heb daar nooit zo veel van gevoeld. maar het verschilt per vrouw. sommigen voelen niets, en anderen gillen het uit.
    als het je te veel pijn doet, kan je altijd stop zeggen!

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik vond het ook geen pijn doen maar lekker is anders. hopelijk helpt het bij je.

6. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Ben dus vanmiddag gestript. En moet zeggen viel me reuze mee. Was geen fijn gevoel oke, maar pijn deed het ook niet.
    Baarmoedermond was al voor een gedeelte week. Heb ook een homeopatisch pilletje gehad om de baarmoedermond nog weker te maken.
    Dus hopelijk werkt het. En zijn we binnenkort voor de 2de keer papa en mama.

Bedankt in ieder geval voor jullie reacties.

Groetjes
    Yvonne.

7. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    en? Is er al iets meer aan het rommelen beertje? Ik ben donderdag weer een afspraak, dus misschien ga ik er dan ook wel om vragen als het dan nog niet zo ver is...

8. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Het rommelt en het rommelt, de weeen zijn wel sterker...maar blijven onregelmatig.
    Schiet dus nog niets op. Helaas. Ben nu dus al weer een week over tijd. Hahaha...moet er toch eens uit zou ik denken.
    Geduld is een schone zaak zeggen ze...hihihi....zucht...
    Strippen heeft bij mij dus helaas niet echt nut gehad.
    Maandag weer naar de vk. Hopen dat dat niet nodig blijkt te zijn. :D :D

Marrie hoop voor jou dat het snel komt en dat je er niet zo lang op hoeft te wachten om je ukkie in je handen te houden.

9. marrie

marrie Actief lid

10 okt 2006
    251
    0
    0
    overijssel
    beertje, ik hoop dat de kleine van jou ook snel komt... jij wacht al een week langer dan mij... pffff. heftig hoor. Vandaag vk? Of is er misschien al iets?

10. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben ook gestript vandaag. Echt heel veel pijn vond ik het niet doen, meer behoorlijk irritant. t Is inmiddels 9 uur geleden en ik heb het idee dat t geen ....... uithaalt! :) Volgens mijn gyn werkt t ook maar in 20 % van de "gevallen".

11. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Bij mij strippen ze pas als ik over de 41 weken ben, eerder doen ze niets!

12. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Ik ben ook vandaag gestript, en vondt het niet pijnlijk nee.

Het is geen lekker gevoel want je voelt het heel erg drukken, maar denk toch echt dat een bevalling erger is.

Hopenlijk heeft het bij ons resultaat dat wij onze kleine zeer binnenkort kunnen vasthouden.

Deel Deze Pagina