Ze kunnen je alleen strippen als je een paar cm ontsluiting hebt, anders heeft het geen nut. Ze zouden mij op een zaterdag strippen maar op vrijdag was Jayden gelukkig uit zichzelf al geboren met 40+5wk.
Je hebt inderdaad enige ontsluiting al nodig om de simpele reden dat ze er andere niet bij kunnen.... Weet iemand of de verloskundige ook op een bepaald moment (zonder goede weeen) als de vliezen breekt, bv omdat je al 4 cm ontsluiting hebt, om zo de rest door te laten zetten?
Hoihoi, Zojuist heb ik de vriend van S1986 aan de telefoon gehad! Hij vroeg me om even te reageren in dit topic!! Natuurlijk wil ik dat doen om het geweldige nieuws te vertellen!!! Ze is vanavond bevallen om 19.34 van een gezonde dochter van 4100 gram!! Ze heeft de prachtige naam Omayra gekregen. Het is een hele zware bevalling geweest, maar het gaat goed met mama en Omayra (en papa ).
Bij Levi ben ik met 38+4 gestript. Had toen 1 cm ontsluiting. Stelde weinig voor. 1 rondje van de zaak zeg maar Deed ook niets. Met 39+3 weer gestript. Dit keer goed. Had toen 2 cm ontsluiting. 7 uur later was Levi er