Strippen. Vriend mee of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door prinses, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vandaag moet ik naar de vk, waar ik waarschijnlijk gestript ga worden. Namen jullie je vriend mee (op een van de laatste controles) of ben je alleen gegaan? Viel het je mee of tegen?

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo,

Ik was alleen gegaan maar dat komt omdat mijn vriend moest werken. Het stelt niet veel voor, ze is heel snel klaar je kan je vriend gewoon meenemen. Ik ben wel die zelfde avond bevallen dus bij mij heeft het goed geholpen :) ik was precies 41 weken.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    De reden waarom ik het vraag, is omdat ik er tegenop zie. Zit dus echt in dubio, of hij mee zal gaan, omdat hem dat natuurlijk ook weer uren kost. Ik hoop in ieder geval dat het bij mij ook gaat helpen.
    Begonnen de weeen direct daarna, of zat er nog een tijdje tussen?

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben om 10 uur gestript en de weeen zijn om 21uur oas begonnen. Na het strippen merk je niks hoor. Ik ben nog boodschappen gaan doen en heb nog het hele huis opgeruimd.

Het strippen zelf stelt niks voor dus je vriend hoeft niet mee hoor.

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik zou de eerstvolgende controle worden gestript, en had toen wel al tegen Ed gezegd dat ik wilde dat hij dan niet zou gaan werken...

het hoeft niet te betekenen dat de bevalling in gang komt, maar het kan maar zo zijn dat je vlak na het strippen weeën e.d. krijgt,..

maar dat weet je nooit van te voren natuurlijk dus tja, tis meer uit voorzorg....

als je vriend "snel" thuis kan zijn hoeft hij natuurlijk geen vrij te nemen, maar zit hij ergens anders in het land en moet hij van "ver" komen zou ik persoonlijk het risico niet willen nemen....

mijn man is zelfstandigondernemer, dus elk uur dat hij niet werkt kost hem dus zelf geld, ik zou dat niet mee laten wegen in de beslissing om je vriend wel of niet mee te laten gaan....dat weegt niet op tegen het feit dat het maar zo kan dat de bevalling zich heel snel aandient...

trouwens ff off topic, alvast een heel fijne bevalling toegewenst meid, dat je maar net zo'n bevalling mag krijgen als ik heb gehad

(supersnel, alles goed gegaan, en pakweg 1,5 uur later weer thuis met kleine) ....

succes :D

6. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Zou je vriend gewoon meenemen.
    Zeker als je zenuwachtig bent.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Thx! Mijn vriend heeft zelf al besloten dat hij meegaat. :) Ik vind het wel een fijn idee. Ik denk dat ik er tegenop zie, door de onderzoeken die ik heb gehad, omdat het niet lukte om zwanger te raken. Het is toch enigzins beladen. Nu kunnen we ook samen vragen stellen, over een eventuele inleiding of iets dergelijks. Op de een of andere manier, denk ik, dat ons babytje niet uit zichzelf gaat komen. Maar ik hoop het natuurlijk wel.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    veel succes vanmiddag met strippen en hoop at het opgang komt dan :)

bij mij was het helaas pas 4 dagen erna :) maar slim dat je vriend mee gaat ik vond het wel fijn was ook altijd zenuwachtig succes:) en duim dat het helpt :)

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik hoop niet dat ik nog 4 dagen hoef te wachten. Dan mag ik namelijk niet meer thuis bevallen. Nou ja, we zien wel!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het kan wat zeuren erna, maar de weeen beginnen vaak later. je hebt nog wel tijd om naar huis te gaan.
    mijn man was er niet bij, en ik vind dat wat prettiger, het stelt niet zo veel voor. en als je ontspannen bent kunnen ze meer doen.
    maar als jij juist ontpannen bent als hij er bij is dan zou ik hem meenemen.

fijne bevalling gewenst

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ze is inmiddels al bevallen ;)
    Ik zet deze dicht.

12. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    willen jullie me vertellen wat strippen betekend?
    ik had er nog nooit van gehoort.

groetjesss

13. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Mijn man was erbij maar ik vond het strippen niet prettig!

Deel Deze Pagina