Sinds iets minder dan een week was ik opeens heel misselijk. De hele dag een weeiig en misselijk gevoel en soms ook overgeven. Verder rook ik heel veel. En ik had dus last van opgezwollen schaamlippen en 't stonk daar ook heel erg (misschien schimmelinfectie). Nu is 't opeens sinds gister minder geworden allemaal en vandaag allemaal weg! Ik snap er niks van. Zou net vanmorgen naar de huisarts gaan ivm dat laatste, maar dat kan ik nu dus ook wel afzeggen, wnat dat is ook opeens over. Kan 't af en toe even wat minder worden, of is dit echt een slecht teken? Ik ben echt zo bang dat 't fout gaat
Ik heb dat ook hoor. ... net na de test ook misselijk maart nu eigenlijk niet meer. .. heb wel hele gevoelige borsten en heel erg moe. ... lijkt me geen rede Tot paniek hoor. ... Ik hoor wel meer verhalen van vrouwen die geen klachten hadden. ... Dit is wel mijn tweede zwangerschap dus kan zijn dat mijn lichaam al weet wat er te wachten staat. ... maar ik maak me daar geen zorgen over. En wie weet komt het nog terug dan zul je balen haha
Moeilijk te zeggen... Ik heb hele wisselende klachten. De ene dag voel ik me best fit, terwijl ik de andere dag amper iets te eten binnen kan krijgen. Ik heb vorig jaar rond deze tijd een missed abortion gehad. Kwalen werden toen vanaf week 6.5 geleidelijk minder, bleek bij 6 weken gestopt te zijn met groeien. Deze zwangerschap werden de kwalen ook rond week 6.5 ineens minder, en was bang voor het ergste. Maar met 7.5 week een mooi kloppen hartje gezien! Het zegt dus volgens mij niet zoveel, want je klachten kunnen blijkbaar enorm wisselen! Enige wat ik van de vorige keer weet, is dat is gewoon wist dat het mis was.
Hm, het blijft dus afwachten.. Nog even 3 dagen wachten en dan de 1e echo. Ik hoop echt dat 't dan goed is!!
Het hoeft niks te zeggen hoor. Symptomen komen en gaan! Als je geen bloedverlies hebt, zou ik me niet direct zorgen maken. Bij mijn vroege miskraam had ik eigenlijk vanaf het begin al geen symptomen, dus ook geen afnemende symptomen. Bij mijn zwangerschap nu heb ik in het begin ook totaal geen symptomen gehad en eigenlijk nog steeds bijna niet (nu 25 weken), dus je kan er echt weinig over zeggen. Alleen de echo kan wat uitwijzen helaas. Sterkte met de onzekerheid!