Strippen week 39 vanwege heftige voorween

Discussie in 'De bevalling' gestart door kgulik, 13 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Hoi hoi,
    Vandaag 39 weken zwanger.
    Vanaf week 32 al regelmatig harde buiken en dergelijke gehad maar de laatste 3 a 4 dagen zijn ze heeeel erg. Echt van sochtends tot savonds en ook zo'n erge krampen en oefenweeen dat ik ze zelfs al soms moet weg puffen. Ik doe geen oog dicht. Warme douche of kruik werken allemaal echt niet.
    Dit ook tegen verloskundige gezegd en zeker omdat ik hierdoor geen oog dichtdoe, zei ze dat dit niet lang zo door moet gaan. Dat dat niet de bedoeling is omdat je dan al gesloopt bent voordat je moet gaan bevallen.

Mijn vraag is nu wat ze dan eventueel zouden kunnen doen. Doen ze ooit strippen in de 39e week? En is dit niet alleen mogelijk als je ook ietwat ontsluiting hebt?
    Momenteel word ik in ieder geval gek van heel dag al zo veel pijn en krampen. Dit zo nog week of langer door laten gaan trek ik niet.
    Iemand hier ervaring mee?

2. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Ik ben van de week gestript met 39+1 maar geen effect. Je kan er vooral meer last vn harde buiken van krijgen. En je moet idd wel wat ontsluiting hebben. Ik had een klein beetje onsluiting dus ze wilde net wel proberen. Dus vragen kan je Zeker doen. Maar hou rekening met de kans dat het niet werkt.

3. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Mijn vk wil me ook evt een nachtje in het Z-H laten slapen als ik dat wil met slaapmedicatie en pijnmedicatie. Zodat ik een goede nacht maak. Misschien is dat nog een optie voor je?

4. mamaki

mamaki Lid

4 jul 2016
    91
    23
    8
    Hier ook geprobeerd te strippen met 39,2 weken, dit lukte niet want had nog geen ontsluiting.
    De verloskunige zei toen dat de kleine het nog goed had en het mog wel even kon duren.
    Uiteindelijk met 39,3 savonds begonnen de weeën en met 39,4 is onze prachtige zoon geboren!
    Zo kan het toch nog heel snel gaan!

Deel Deze Pagina