de verloskundige vinden mijn buik te klein

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door floorfilla, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    ik heb een vraag.

Kan je van harde buiken vaker naar de w.c. gaan of werken mijn darmen ineens optimaal.

En nog vraag,moet ik mij druk maken wat de verloskundige zegt over dat ze mijn buik te klein vinden.
    Ik ben namelijk dinsdag bij de vk geweest en er waren 2 ze hebben allebei mijn buik gemeten de ene mete 29cm en de andere 26 en het moest nu ongeveer 28 cm wezen (ben nu inmiddels 32 weken)nu verwijzen ze me direct om echo te laten maken.
    Maar ene kant maak ik me niet druk om dat ik het idee heb dat de kleine wel goed doet.
    Maar nu vallen ze ook over mijn zoon dat hij niet groot was terwijl hij gewoon normaal bij de geboorte was en ze hebben er nooit wat over gezegt hebben.

En kan stress en spanning tijdens de zwangerschap de groei van je kindje verstoren (had het bij de eerste veel last van spanning en stress)hij is nu wat kleine voor zijn leeftijd zeggen .
    Ik ben zelf ook niet groot ongeveer 1.54 cm en mijn vriend is rond 1.70 moet ik me daar ook druk om maken,of komt het later allemaal goed.

2. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    He hoi

Gewoon even de echo laten maken, kunnen ze kijken of het kindje goed groeit en er voldoende vruchtwater is. Indien er wat aan de hand is, is het alleen maar goed dat ze dat constateren, al moet ik zeggen dat het verschil 29 cm wat de een heeft gemeten tov de andere 26 cm wel erg groot.

En stress is idd niet goed voor je kindje. Maar dat je zoontje nu klein is, kan er mee te maken hebben dat jullie ook al niet zo groot zijn. Ze halen het vaak wel in bij de geboorte mochten ze wat achterstand oplopen...

succes

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    hoi hoi
    ik zou me er niet al te druk om maken vriendin van me is in december bevallen en toevallig ook rond 33 week vonden der vk's haar buik te klein en moest ze ook een echo mega stress en was niets aan de hand alles was goed rond week 35 kreeg ze enorme groei spurt en was haar buik mega

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Niet gek laten maken hoor!
    Soms pas je nou eenmaal niet in het hokje waar een arts je eigenlijk in verwacht had.

Deel Deze Pagina