Huh?! Nu snap ik het even niet meer.. Ik heb mijn banner nu van de site: Baby Gaga: Free Pregnancy Tickers that count-down your Pregnancy Due-Date! Als ik die daar maak komt eruit dat ik 4 weken en 3 dagen zwanger ben. Als ik hier bij ZP of op de site Baby Gaga: Free Pregnancy Tickers that count-down your Pregnancy Due-Date! een banner maak, komt er uit dat ik 3 weken en 6 dagen zwanger ben. Hoe zit het nou?! Ik heb 12 juni mijn laatste menstruatie gehad en heb een cyclus van 32 dagen geteld.. ik ben uitgeteld op 23 maart 2010. Hoe kan het nou dat sites dat verschillend berekenen??
huh.. en volgens de calculator hier ben ik uitgeteld op 22 maart en volgens menstruatiekalender op 19 maart... Nu snap ik er niets meer van!!!
hmm nog maar een reactie hihi.. Volgens mij is het volgens de 40 weken regel dat ik 4 weken en 3 dagen zwanger ben en op 19 maart uitgerekend ben... Maar elke site heeft ntuurlijk een andere regel en zo ben ik korter of langer zwanger ofzo? Lekker lastig! Iemand nog een idee? hihi Anders zal ik op mijn echo moeten wachten
En dan te bedenken dat die paar dagen meer of minder helemaal niks gaan uitmaken aan het eind van de rit.
Op sommige sites kun je niet aangeven hoe lang je cyclus is, maar gaan uit van de standaard 28 dagen. Je moet dan even goochelen met de datum van je laatste menstruatie, zodat je op een cyclus van 28 dagen uit komt. Dus in jouw geval zou je laatste menstruatie zijn geweest op 12 juni + 4 dagen. Als je dat invult, dan kom je uit op bevaldatum 23 maart 2010... Je bent dan nu 3 weken en 6 dagen zwanger.... (dit volgens mijn berekening, misschien dat ik het mis heb)
@ Maccy: hihi das waar hoor, maar ntuurlijk wel leuk om nu te weten! @ Ringeding: aah oke! Ik laat voor nu gewoon deze banner staan op op mijn bureaublad hebk der 1 van 3 wkn en 6 dgn hihi en dan horen we het wel met de echo! nou..problem solved! Moderator: hij mag gesloten worden!