Strippen ...

Discussie in 'De bevalling' gestart door NikkiF, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Om kwart voor 12 vandaag gestript. Voelde als weeen aan, btje vervelend wel. Nu iets bloedverlies en af en toe wat gerommel. Maar ja het wil niet zeggen dat het echt gaat doorzetten. Nu maar afwachten dus. Wel jammer, vanaf gisteren mijn 2 meiden al ziek thuis...

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Veel succes meid ! Ik hoop dat het gaat doorzetten ! Bij mij wilden ze niet strippen voor 41 weken ... dat is morgen ... ik hoop dan niet meer zo rustig hier op de bank te zitten ...

Groetjes,
    Nikki F

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Heel veel succes morgen, laat je weten hoe het gegaan is en of het je meeviel? ben nu wel een beetje aan het volgen of je al bevallen bent...spannend ;)

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Vanavond de slijmprop verloren ... hopen dat iets gaat doorzetten ...

Groetjes,
    Nikki F

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Nou, hier iig nog niets, aardige voorweeen gehad, buikpijn en harde buiken etc. maar het zet niet door! Zit nu dus maar weers klaarwakker beneden.. blehhh

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb het helemaal gehad nu ... gisteravond alle tekenen van een begin. Ik zat met Thijs in bad maar moest er echt uit, krampen en zo. We dachten echt dat vannacht wel iets zou beginnen ... en dan word je 's ochtends wakker en is er weer niets aan de hand ... ik baal zo enorm !

Sinds gisteren kan ik de deur echt niet meer uit alleen, durf ik niet meer ... zo'n steken en zo. Dat maakt dat het wachten nog langer duurt ... het is echt goed geweest nu ...

7. Koekeloerie

ah meid, dat is echt balen!! Ik herken je gevoel. Ik had het ook. En dan ook al die goed bedoelde opmerkingen en interesses erbij. Je moet vandaag toch naar de vk? Hopelijk kan ze iets voor je betekenen.

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hier precies hetzelfde, alle tekenen gistermiddag maar vannacht ebde alles weg en vanmorgen gewoon alles weer normaal. Maar ik denk wel dat ik de slijmprop ben verloren, (bloederig slijm). Het kan niet meer van het strippen zijn lijkt me omdat dat gisteren al over was. Ik baal ook enorm en heb met m'n meiden een redelijke wandeling gedaan naar t centrum, wie weet helpt het!

9. Koekeloerie

Ik stond op het eind als een gek te dansen (geen gezicht met die dikke buik), als ik alleen was dan :D. Ik dronk tonic (ieeeuuww), dronk frambozenblad thee, rende de trap op en af, maakte met de hond hele wandelingen en toen als laatste redmiddel... seks. En 3 dagen na het strippen gebeurde het eindelijk.
    Meiden succes!!

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag bij de VK geweest. Ze vroeg of ik wilde dat ze inwendig onderzoek zou doen en dat wilde ik wel ... wil eindelijk wel eens weten of al deze voorweeen al wat hadden opgeleverd ... Ze besprak ook de mogelijkheid tot strippen. En dat de kans dan groot zou zijn dat ons ukje vrijdag geboren zou worden (de 13e). Die datum vonden we eigenlijk niet zo leuk (kun je het geloven ...)

Ze deed het onderzoek en er is inderdaad al behoorlijk wat voorwerk gedaan. De baarmoedermond was nog maar een stukje en er was al wat ontsluiting dus ze zou kunnen strippen. Zij verwachtte dat we na het weekend ons beebje zouden hebben ... ik hoop het !

We hebben met haar afgesproken dat ze vrijdag bij ons thuis komt strippen, mocht het dan nog nodig zijn. Vrijdag moeten we ook even naar het ziekenhuis voor echo en CTG, maar goed, dat hoort bij overtijd gaan.

Het goede nieuws geeft weer moed ... ik ben heel benieuwd ... het blijft wel rommelen ...

Groetjes,
    Nikki F

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Succes Nikki. Spannend.

12. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Waarom heeft ze je niet gelijk gestript? Ze was daar toen toch al? Bij mij deed ze het wel, ik had toen 2 cm ontsluiting en 39 weken zwanger.

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik wordt vanmiddag gestript (als het kan)....vind t toch weer spannend.. bij Marijn heeft t niet geholpen, maar de vk toen had kleine vingertjes en kon er niet goed bij..hihihhii.. heb vanmiddag een andere.. wie weet lukt t haar wel..ik ben er klaar voor hoor!!

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik word morgenochtend ook gestript, spannend!
    Mij maakt het geen bal uit als de baby op vrijdag de 13e komt..:), ik zal allang blij zijn als alles achter de rug is.

Ik word gestript door de vk die mij de vorige keer ook gestript heeft, dus ik hoop dat het weer net zo goed werkt.

Succes NikkiF!

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Veel succes dames! Hopelijk hoeven jullie niet al te lang meer te wachten.

Deel Deze Pagina