laatste loodjes deel 2

Discussion in 'Zwangerschap' started by Trotsemama1, Feb 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik zag dat deze topic nog niet opnieuw was geopend
    dus vandaar dat ik het maar doe

ik ben vanaf maandag 30 weken zwanger en dan is het weer tijd om te gaan aftellen
    ben nu zwanger van onze 2de spruit
    en ik moet toch echt bekennen dat het ongelovelijk snel is gegaan zeg !!
    ondanks dat ik al volledig thuis zit
    vliegen de weken echt voorbij

merk nu echt wel dat het een stuk zwaarder wordt en het allemaal niet meer van een lije dakje gaat

gister had ik echt ontzettend last van of oefenweeen of indalingsweeen
    ik dacht even dat het begonnen was maar dat was gelukkig niet zoo

dus meiden kom er gezellig bij als je ook in de laatste weken zit :D kunnen we met zijn alle gaan aftellen naar de uitgerekende datum!!

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,779
    0
    0
    Brabant!
    Ja de laatste 10 weken VLIEGEN voorbij! Aftellen dus...
    En ze zijn ook het zwaarst, tevens het leukst omdat je dan steeds dichter bij de geboorte van je kleintje komt.

Mijn 2 kids hebben een afteken kalender gemaakt vanaf de 30ste week.
    10 balken van 7 dagen. Elke dag een kruisje tot de uitgerekende datum.

3. Trotsemama1

ow wat leuk
    hier is ze er nog te jong voor hahah
    maar als we telkens een baby zien zeg ik ja mama krijgt over een paar weekjes ook een baby we moeten nog even wachten
    en dan kletst ze op haar manier terug helemaal leuk :D
    pfoe met de gedachte dat hij over 4 weken gewoon levensvatbaar is en ze dan de weeen niet meer remmen geeft ook wel een eng gevoel hoor :O
    het kan zo maar zijn dat mijn lichaam besluit dat het tijd is voor de baby
    nou het mag van mij toch nog echt heel lang blijven zitten hahah
    vind ik nog helemaal niet erg
    nu is hij nog lekker van mij alleen :$
    erg ben ik he :$
    wil mijn ventje nog helemaal niet delen met de rest van de wereld

4. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    Vandaag 32 weken :D Maar mag wel snel voorbij gaan de laatste 8 weekjes!

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier ook al weken aan het aftellen.
    Het zijn er nu nog 4.
    Vind ook dat het sneller is gegaan als met de eerste maar komt denk ik dat de 1ste ook veel aandacht vraagt dus je staat er veel minder bij stil als bij de 1ste.

Zwaar is het zeker kan nu nie ff op de bank gaan zitten omdat ik moe ben.
    Madame houdt daar geen rekening mee.

6. moon30

moon30 Actief lid

Jun 14, 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    hier ook aftellen :D
    tis snel gegaan achteraf..
    heb ook alle tijd gehad om alles te regelen maar alles moet weer op t einde he..
    ben wel bek en bekaf.. kom nu ook net weer van me middagtukkie..

7. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier waarschijnlijk nog 2w5d. Hopelijk!
    Ik vind de tijd helemaaaaaaal niet vliegen. Pffft. Anderen nog succes met de laatste loodjes. ;)

8. Pinkie

Pinkie Actief lid

May 28, 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Ik meld me ook, bijna 37 weken en het wordt inderdaad zwaar, vooral de laatste 10 dagen. Begin al volop voorweeën te krijgen, harde buiken bij 't minste dat ik doe, rug doet pijn, soms vaginale steken, steken in m'n lies en benen. Mag minstens 3 keer per nacht opstaan om naar toilet te gaan (maar das al vele weken zo) en deze nacht werd ik om half 4 al wakker en niet meer in slaap geraken ;) uiteindelijk rond 7u toch nog ff in slaap gevallen tot 9u.
    En toch hoop ik dat ze nog minstens een weekje in m'n buik blijft vertoeven, er moeten hier eerst nog enkele dingen klaar geraken in huis en we zijn er nog niet helemaal uit wat haar naam wordt. :)

9. moon30

moon30 Actief lid

Jun 14, 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    raar is dat he dat midden in de nacht wakker worden en dan niet meer slapen.... durf amper op me wekker te kijken omdat je gewoon schrikt hoe vroeg t nog maar is en je klaar wakker ben

10. Trotsemama1

meestal als ik een glas of slok melk neem kan ik weer lekker verder slapen

in me vorige zwangerschap lag ik nachten lang wakker
    dus dit vind ik nog mee vallen in keer per nacht wakker
    haha mij hoor je niet klagen :D

11. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    ik heb (ff afkloppen) tot nu toe ook geen slapenloze nachten gehad.. Kleine laat me s'nachts lekker met rust.

12. Janet83

Janet83 Actief lid

Oct 12, 2009
    158
    0
    0
    Vandaag is m'n verlof ingegaan, heerlijk:D!!! Ik ben zoooooo moe en ons ventje van twee heeft zoveeeeeeeeel energie.... Voel me weleens heel schuldig naar hem toe:), hebben jullie dat ook?

13. moon30

moon30 Actief lid

Jun 14, 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik heb helaas alleen maar slapeloze nachten.. heel toevallig afgelopen nacht een lekker nachie gehad met maar 3x wakker om te plassen. wat kan een mens daar van opknappen zeg...

14. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

Jan 13, 2010
    450
    0
    0
    naar de wc gaan heb ik ook last van.. De enige nacht is het 3 a 4 x... Maar daarna slaap ik als een roos verder... mn kindje laat me gewoon lekker slapen :D Maar dan kan ze s'morgens om half 7 bewegelijk zijn!

15. megamuts

megamuts Actief lid

Mar 24, 2007
    255
    0
    0
    Hier ook nog zo´n zwangere muts die aan het aftellen is.. Slaap slecht kan me niet omdraaien in bed ivm BI vooral als ik iets te veel heb gedaan die dag. Harde buiken noem het maar even op. En dan zeggen ze je moet het rustiger aan doen. Zit al vanaf dec thuis (heb gelukkig nog niet verveeld) Maar met een zoontje van 2 die erg gemakkelijk is kun je het niet altijd rustig aan doen..
    Al met al is het wel snel gegaan, maar mag het van mij nu wel iets sneller gaan. Weten jullie wat het wordt??? Wij niet en ik heb ook totaal geen voorgevoel. Ben daarom ook super nieuwsgierig wat het gaat worden..
    Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes
    En probeer er toch maar van te genieten want je gaat het missen..

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier ook eentje die aan het aftellen is :)

Vind deze zwangerschap zo ontzettend snel gaan!
    Komt natuurlijk dat ik een hoop afleiding heb van mij zoontje ;)

Sinds een week behoorlijk ziek. Keelontsteking en hoesten en kom er maar niet vanaf. En sinds gisteren last van voorweeën ( ? ) Harde buiken, en krampen in buik, liezen, benen en rug.
    Dus dat is allemaal ff wat minder :(

Voor de rest deze zwangerschap minder last van pijn en ongemakken als bij de eerste. De kleine laat me goed slapen snachts. Helaas mijn blaas niet hihi
    De eerste was elke nacht aan het woelen en schoppen en lag ik uren lang wakker.

17. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Hey Megamuts, wij kunnen zowiezo wel samen gaan aftellen. Vanaf vandaag allebij nog maar 41 dagen te gaan! Vervelend dat zo'n last hebt met je BI. Lijkt mij idd toch weer lastiger met dingen doen wanneer je het niet hebt. En dan ook nog een koter ernaast die natuurlijk ook graag aandacht wilt;)

Ik heb pas vanaf afgelopen week dat het lijkt alsof ik maar 1 long heb:( Het ademen wordt nu toch wel wat minder gemakkelijk.. Ohjha en natuurlijk de uitstapjes in de nacht naar de wc... Ik denk bij mij tochwel ergenis nr 1:(
    En toch blijven we vrolijk aftellen:D Alhoewel ik wel hoop dat ze ietsje eerder dan 40 weken komt..;)

18. megamuts

megamuts Actief lid

Mar 24, 2007
    255
    0
    0
    Ja we kunnen samen aftellen schilpad..
    Mijn conditie is ook niet al te best meer lijk soms wel een oud wijf :D
    Van mij mag hij of zij ook wel iets eerder komen zo net na de 37 weken zou niet gek zijn. Maar dan zul je net zien dat ie lekker blijft zitten tot de 42 weken :S ach ja het einde is in zicht..

succes

19. moon30

moon30 Actief lid

Jun 14, 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik ben ook zo bang dat t dik 42 weken blijft zitten...
    op de een of andere manier tellen de dagen 3 dubbel vanaf nu tot de bevalling..

20. Diesel82

Diesel82 Actief lid

Mar 26, 2009
    390
    0
    0
    @moon30: Ik snap volkomen wat je bedoelt. Van mij mag het nu ook wel beginnen, maar ben ook zo bang dat het nog wel 4 weken blijft zitten.
    Wel heb ik met de dag meer last van harde buiken, krampen en een zeurderige pijn in m'n rug. Maar helaas wil het nog niet doorzetten.
    Succes allemaal met de laatste loodjes!!!

Share This Page