@lalalamanon. Ik hoop ook dat het snel gebeurt, maar ja ik heb nog maar tot zaterdag he. Dus ik hoop dat ik vannacht of in de loop van morgen toch resultaat merk van het strippen en ja anders zaterdag inleiden, maar daar maak ik me ook niet zo druk om. Ik weet nu dat ik uiterlijk zaterdag of zondag mijn kleine vast heb! Ik laat hier nog wel weten of ik ben bevallen door inleiden of door strippen. Jij ook succes als je gestript wordt! ik hoop dat het helpt! "t is niet echt pijnlijk maar meer vervelend maar is zo voorbij.
Meiden, wat spannend allemaal. Ik wordt morgen gestript. Krijg ook een vruchwaterecho en de hele mikmak. Best best nerveus nu. @jeal, balen dat het niet is gelukt. Gaan ze het over een paar dagen weer proberen?
Heel veel succes! Snap dat je nerveus bent ..... Ik heb vannacht wel een paar keer kramp gehad, maar of dat nu voorweeen of zenuwen voor het ziekenhuis waren weet ik niet Ik had in eerste instantie met de vk afgesproken dat ze het dinsdag weer zou gaan proberen. Maar misschien komt de baby nu toch eerder, mocht ik vandaag horen of ik wel of niet ingeleid wordt....
Hoi allemaal, Het is helaas niet gelukt. Ze konden niet bij mijn baarmoedermond, omdat ie zo diep ligt. Au, au, au wel heel veel pijn. Verder was alles wel goed met de baby. Maandag nog een CTG en woensdag wordt ik ingeleid als ie er nog niet is. Fijne pasen allemaal!
ik ben afgelopen maandag gestript met 39+2 en femke is dinsdag geboren. Het deed geen pijn bij mij. Nu is Femke wel mijn 4e kindje trouwens. Een week ervoor was ik wel week maar nog geen ontsluiting, dus hou goede hoop!