Ja .. jij mag idd wel eens Sanjor!! Ik kroop echt van de behandeltafel, zo'n pijn deed het. Ze zei nog: "Als het niet werkt, dan bel je van de week nog maar eens voor een poging" en ik dacht Ammehoela!! Ik loop nog wel een week met dat kind rond ahahahah
Mag ik vragen hoelang jullie zwanger waren toen jullie gestript werden?? Ik heb een afspraak met 39 weken en wordt dan gestript (als hij er nog niet is ) Ik heb nu al 3 centimeter ontsluiting.. Ik hoop dat het strippen gaat helpen, dan wordt hij niet zo vlak voor de kerst geboren
Volgens mij hoeft de aantal weken niet zoveel te zeggen, maar meer of je al ontsluiting hebt. Maar hoe ben jij erachter gekomen dat je nu al 3 cm hebt?
Ik ben toen ik 27 weken zwanger was opgenomen met weeen. Toen is ook de ontsluiting geconstateerd. Gelukkig konden de weeen nog geremd worden, maar de ontsluiting blijft natuurlijk
Het strippen werkt alleen wanneer je lichaam klaar is om te bevallen en het kan ook alleen als je baarmoedermond al week is. Een vriendin van mij was tegelijk met mij uitgerekend, ze is een aantal keer gestript maar dit werkte niet. Uiteindelijk is het kindje 3 weken na de geboorte van onze dochter geboren.
Bij ons begonnen ze nog niet voor de 40 weken. Dat is natuurlijk de normale datum. Ze ging voor het eerst kijken toen ik echt over tijd ging. Dat was uiteindelijk op 40 weken en 4 dagen, Sven is de volgende dag geboren.