Strippen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Fleur1, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heeft bij jou strippen geholpen????

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Heeft bij jou strippen geholpen?
    Zo ja na hoeveel uur had je zoiets van tja het helpt of van nou nee dit gaat niet doorzetten.

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik ben gestript op een dinsdag, die middag ook opgenomen in het ziekenhuis met dreigende pre-eclampsie. 's nachts kreeg ik weeen en dacht dat het zover was maar bleek niet door te zetten. Lotte is op vrijdag geboren..

Dus ja misschien heeft het wel wat op gang gebracht maar nee niet doorgezet :)

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij mij hebben ze gisteren gestript, maar behalve een beetje kramp is er niets gebeurd helaas.

4. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    wat is pre-eclampsie? :oops:

Na hoeveel tijd zou het strippen eigenlijk moeten gaan helpen?

5. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Bij mij heeft het zowel bij kimberly als bij marki gewerkt.

Ging heel normaal op controle bij de vk en ze ging me strippen en ik stapte de deur uit met weeen en 4 uur later was kimberly er.

Bij mark had ik gewoon weeen en werd gestript en ook hij was er een 4 uur later

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij mij heeft het bij alle 3 gewerkt. deze keer op woensdag gestript, en donderdag is mijn zoontje geboren.

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ja heeft wel geholpen om 12 uur smiddags gestript en om 21 uur begonnen de weeen.

Liefs Claudia

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik ben donderdags rond 13.00 uur gestript. Daarna lichte menstruatiepijn en vrijdag rond 15.00 uur begonnen de echte weeën..

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Mijn vk zei dat als het strippen niet binnen 24 uur effect zou hebben ik er dan ook maar niet op hoefde te rekenen dat de weeen zouden beginnen.Ze strippen ook alleen maar als ze denken dat het zin heeft.Ik liep al 3 weken met 3cm ontsluiting rond vandaar dat ze uiteindelijk gestript heeft.Het werkt dus niet bij iedereen.

Liefs Claudia

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben 2 keer gestript, de eerste keer had het geen resultaat. De tweede keer (bij 41 weken en 5 dagen) ben ik op zaterdagmiddag om 12.15 uur gestript, om 15.00 uur verloor ik m'n slijmprop en om 20.00 uur had ik (eigenlijk zomaar ineeens) weeën om de 5 minuten. Om 01.20 uur zijn de vliezen gebroken (had maar 2 cm ontsluiting (dat had ik 3 dagen eerder ook al) maar had al vanaf +/- 22.30 uur een weeënstorm) en toen zat ik binnen een half uur op 9 cm ontsluiting :confused: :) . Onze Rick is vervolgens om 03.33 uur ter wereld gekomen!

11. Hoi,

ik ben op een woensdag om 12uur gestript, de hele dag wat zeurderig gevoel en wat bloedverlies.
    rond 23.30uur begonnen de weeën, best regelmatig, vk laten komen,maar bijna geen ontsluiting.
    De dag erna donderdag smiddags naar ziekenhuis,was kapot,echt veel rugweeën,maar iets van anderhalve cm ontsluiting.
    iets gekregen voor rustig te worden en op krachten te komen. sàvonds 2 cm ontsluiting en nog altijd weeën,maar medicijnen hielpen goed.
    sàvonds nog iets gekregen en slaapmiddel,maar om 01.00 heftige weeën, en rond 0200uur ineens 8 cm ontsluiting.
    Smorgens om 6.03 is Luca geboren.

Dus sinds de weeën begonnen 30! uur.ik was kapot.

Dus ik denk wel dat het strippen heeft geholpen,maar was wel beetje pijnlijk

groetjes Angela

Deel Deze Pagina