Hey meiden, Nou het lijkt er toch op dat het strippen misschien het een en ander in gang heeft gezet. Ik verlies steeds meer roze slijm met soms wat adertjes.. En ik heb ook goed last van me rug nogsteeds en onderbuikpijn afentoe. Dus die weeen activiteit is dus misschien toch iets uit aan het halen die te zien was op de ctg vandaag! @Deelight, Ik snap wat je zegt ik had dit dus precies zo ik wilde de baby nergens toe dwingen waar ze misschien nogniet aan toe is. En nu loop ik dit weekend tegen de 42 weken aan al en word het toch echt donderdag of vrijdag inleiden met infuus of gel, als ze er dan nogniet is. Dus ik heb echt spijt dat ik niet eerder heb laten strippen want dat is toch nog wel een veel natuurlijkere manier dan die rare gel en weeen storm infuus.. En dan niet te vergeten al die polonaise aan je lichaam. Denk er dus echt goed overna, ik dacht precies als jou en heb er nu best spijt van dus. @buikje123, mamie1982, Bedankt voor jullie steun! @Giraf, Ik hoop ook voor je dat de kleine zich deze keer uit zichzelf gaat melden hihi. Inderdaad super jammer dat je er als mama zo weinig over te zeggen hebt he. @Thalia30, waauwww, wat fantastisch (ben zo jarloeeeers ). Bekijk bijlage 148124
Pfff wat spannend zeg!!! Heel veel succes (maar dat heb ik al 100x gezegd haha) You can do it!! Dikke kus!
@Lynnes, Ohhh spannend hey! Volgens mijn vk was het wel een soort aankondiging dat de bevalling gaat starten hoor als ik slijm zou verliezen en volgens haar werd het ook steeds meer dan en dat heb ik ook. Hoop dat we snel liggen te persen allebei hoor.. @Mir, Meid, dankjewel je bent een schat! *Dikke knuffel*
ik heb ook constant rugpijn en onderbuikpijn(benen ook).. allemaal voorwerk bij mij, er zit nog geen regelmaat in helaas. chai: ik snap dat je wil dat het nu doorzet, voel je alweer wat meer?
Thalia, van harte gefeliciteerd joh!!! Chai: ik heb het er met mijn man over gehad. Ik zou het zo naar vinden om ingeleid te worden dat ik liever kies voor eerder strippen. Precies wat jij zegt dus eigenlijk! Grappig dat we er het zelfde over denken. Ingeltje: ja ze maken de vliezen los van de baarmoederwand waardoor oxytocine vrijkomt. Das hetzelfde hormoon als wordt gebruikt bij een inleiding. Alleen dan uit je eigen lijf.
interressant artikel over strippen: De bevalling stimuleren: alleen strippen werkt. Bespreek het met uw verloskundige van UVC Utrecht
Super Chai, hopelijk gaat het nu echt doorzetten, ik heb echt goede hoop voor je. Ik weet hoe frusterend het is om overtijd te lopen en al helemaal als je ook nog eens de 41 weken passeert. Ik vond het trouwens een verademing toen ze voorstelde om me in te gaan leiden en heb toen gelijk "ja" gezegd! Zo zie je maar dat iedereen er weer anders tegenaan kijkt.
Nou hier zojuist een grote slijmprop verloren en veel harde buiken dus krijg zowaar goede hoop maar goed we juichen niet te vroeg
Chai en Lynnes: Ben benieuwd hoe het met jullie is en of het is doorgezet? Ik moet vandaag naar de VK (40+6) en wordt voor het eerst gestript. Ben benieuwd, ik hoop zo dat het iets opwekt! Maar lees er veel verschillende dingen over. Vrijdag evt. naar het ziekenhuis voor CTG en naar de Gyn. Maar ik hoop heel erg dat dat niet meer nodig is. Bij mijn dochtertje ben ik bevallen met 39+3 dus toen is het nooit aan de orde geweest, maar dit kereltje heeft het schijnbaar te goed bij moeders.
Hier heeft het weer niet doorgezet, hele nacht rustig kunnen slapen, benieuwd of het vandaag wel wat doet.. heb er geen hoop meer op Aukje succes vandaag! dat je mannetje maar snel mag komen.
kwam even spieken naar babynieuws, maar nog niets zo te zien.... Chai, ik hoop dat je ondertussen met een prachtig mooi en lief prinsesje in je armen zit!
pfft, ik weet nog dat ik vanaf wk 37 er al heluuumaaaaal klaar mee/voor was. En ben ook rond die tijd al gestript en ik vond het enorm veel pijn doen maar dat wist ik van te voren al. Het schijnt bij de een gevoeliger te zijn dan bij de ander. Heeft uiteindelijk bij mij niet geholpen. Van de 4 pogingen zijn er 2 keer gelukt te strippen, hangt ook net van de VK af, ik heb 5 verschillende. Uiteindelijk is mijn meid met 40+5 gekomen. En wij maar wachten en wachten. En ananashart eten en tonic drinken, frambozenbladthee en noem maar op. Alles behalve wonderolie. Ladies succes, ik hoop voor jullie dat het vanzelf nog gaat beginnen. En neem nu zoveel mogelijk je rust want je zult het nodig hebben straks.
@ Aukje, ik moet morgen weer naar de vk, misschien nog een keer strippen en anders volgende week inleiden.. maar hoop dat t zover niet zal komen En bij jou? gaan ze nog strippen oid? jij schiet ook al op namelijk.
Hey dames, Nou weinig verandering hier hoor. Wel vanacht nog meer slijm en volgensmij ook mijn prop verloren. Ik werd ook een paar keer wakkeer van weeen maar het is nu weer gezakt, helaaas.... Nou morgen ochtend bellen naar de verloskamers en dan word ik zeer waarschijnlijk ingeleid met infuus dan. Ben zo gespannen van alles inmiddels dat ik van voor en achter niet weet wat ik doe afentoe. Het lijkt wel alsof me hersenen afentoe vastlopen, hahaha.. Ik ga nog even zwaar aan de tonic vandaag en als ze vanacht nog wilt komen isdat een leuke verassing maar ik ga er vanuit dat ik morgen dus naar het ziekenhuis moet om haar te dwingen! @Lynnes, Jammer meid dat het niet door heeft gezet, ik vind het ook echt balen hier. Maar er kan nog veel gebeuren. @Deelight, Ja, dat strippen is toch best natuurlijk dacht ik achteraf. Het is alleen de vliezen losmaken van de baarmoederwant, nog altijd beter dan die bende die ik morgen in het ziekenhuis krijg. Ik zeg niet snel dat ik ergens spijt van heb maar heb echt spijt dat ik me niet eerder heb laten strippen. @Buikje123, Gelukkig heb jij nog even de tijd he. Ik hoop dat het snel bij je door zet, heb jij al besloten of je gestript wil worden ofniet? Mocht dat voorgesteld worden op een gegeven moment. Liefs en virtuele knuffels aan iedereen.
chai meis wat vervelend voor je, ik ken het, die voorweeen..pff ik heb ook veel slijmverlies, is opzich wel een goed teken hoor. bij mij gaan ze ook strippen als ik over de 40 loop, ik wil dat ook wel denk ik. liefs en sterkte.
Ja, Mijn vk zei ook al dat dat een goed teken is. Maarja ze heeft nog maar tot morgen 7uur in de ochtend, ik sta echt versteld hoor als ze toch nog zou komen voor het inleiden in het ziekenhuis. Wel fijn hoor dat je al weet dat ze kunnen strippen zodra je overtijd loopt, ik had dat dus helemaal niet verwacht en vond het zoeen shock toen ik op controle kwam. Denk er maar vast goed overna he, voor je het weet zijn die twee weekjes om! Liefs en geniet ervan he, want het gaat zo snel de laaste weekjes!