Strippen!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Chai, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Update : :p
    Hey dames,
    Nou ik ben vanacht de hele nacht wakker geweest van weeen.
    Het was echt de real deal, ik voelde mijn buikspieren echt samen trekken en verkrampen rond 4 uur was het zelfs een uur lang rond de 4 minuten en wou bijna gaan bellen, maar toch twijfelde ik. Rond 6 uur is alles langzaam weg geebt helaas en kwam er weer iets meer tijd tussen. Ik dus helemaal in paniek want ik zou vandaag ingeleid worden waarschijnlijk, nou dat vond ik niet kunnen zonder de hele nacht slaap en ik had valse hoop gekregen dat het toch gaat beginnen uitzichzelf.
    Dus ik bellen met dat ziekenhuis, deed dat mens alsof ik gek was en ik stond volgens haar morgen op de lijst bij de verlos.
    Nou oke dan ben ik gek mij best dus ik gevraagt of ik zondag niet ingeleid kan worden omdat ik de hele nacht weeen had en het toch opgang lijkt te komen. Werd ik gelukkig doorverbonden naar de arts (schat van een mens) en die vertelde me dat ze het erg riskant vond nog tot zondag te wachten maar dat het mijn keuze was en ik dan wel morgen voor een ctg moest als ik morgen niet kom.
    Nu voel ik me echt heel erg gerust gesteld door haar dat ze me nietzo erg pushen maar de keuze aan mij laten.
    Ik dacht dat het pas riskant werd vanaf 42 weken maar dat blijkt dus nietzo te zijn, dat wist ik helemaal niet.
    Dus ik heb wel besloten het morgen ECHT te laten doen of ik nou weeen heb vanacht ofniet, dus ze komt er sowieso snel aan! :D

@Thalia30,
    Wat een knappe meiden aaaah!
    En wat een leuke foto joh, ik ga er helemaal bij zitten zwijmelen als ik ernaar kijk. :D

@Lynnes,
    Sjeessss, het lijkt wel alsof er bij ons allebei steeds hetzelfde gebeurd gek he?
    Bij mij is het inmiddels ook helemaal pleite, ik voel me bijna kiplekker zelfs weer, helaaas...
    Ik heb vanacht echt bij elke pijnlijke wee die ik had zitten lachen, was er zoooo blij mee.
    Kon wel janken toen er meer tijd tussen kwam.
    Nu rommelt het wel afentoe nog een beetje, dus ik blijf hoop houden, ze heeft er weer een dagje extra bijgekregen dus wie weet.

@Mir,
    Meis, ik vind het zo lief dat je meeleest.
    Dikke knuffel!!!

@Aukje,
    Wat heerlijk dat je al bevallen bent, ik ben weer jarloers hoor! :D
    Van harte gefeliciteerd met je pasgeboren baby!!!

Dikke knuffel aan iedereen en veel succes mocht je gaan bevallen.

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Zo pfff das ook wat! Je hebt dus een heftig nachtje gehad! Ik weet hoe heftig de weeen kunnen zijn. Top dat je het zo goed vol gehouden hebt :D. Wat een geweldig nieuws dat je sowieso morgen je meisje kunt verwachten. Ik dacht idd ook dat het riskant zou worden na 42 weken, maar het valt dus gelukkig mee! Hoe zwaar is je kleine meid inmiddels? Ik blijf mee lezen meis en ik hoop dat je morgen snel een foto van de kleine kunt posten!!

Dikke knuffel!!

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ze hebben eigenlijk geen groeicontrole gedaan laast in het ziekenhuis of dat mens heeft me gewoon niks verteld.
    Maar naar mijn weten gingen ze ookniet naar de groei kijken aangezien ze steeds voelen dat ze een mooie grote heeft.
    De verpleegkundige zei in het ziekenhuis nou als je jou buik aanraakt is het echt alleen baby he.
    Je raakt haar echt gelijk aan, zo mal, ze zit er echt strak in je ziet zelfs haar contouren.. :p
    (ik noem me buik daarom me horror ei, aangezien ik met pasen uitgerekend was ook.)
    Bedankt voor je steun meid, je bent de eerste die ik een foto stuur als ze er is! :D

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Chai, wat een beslissing, Knap zeg. Heel veel succes hoor en hopelijk gaat het vlot en kan je snel genieten na je bevalling!!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat fijn dat de arts zo met je meedenkt, ik ga nog even een weeëndansje voor je doen, ik zeg dat je om 18:10 weeën gaat krijgen en dan alsnog spontaan bevalt!

(hihihi en nou maar duimen dat ik een goede waarzegster ben, zeg ik gelijk mijn baan op en word rijk op deze manier)

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Haha Ingeltje, doe mij ook meteen even :p;)

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @Chai, jeetje zeg je houdt t wel spannend hier hahaha!
    Wat heftig zeg en kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent dat t niet heeft doorgezet, maar het kan nu idd niet lang meer duren he!:D krijg je de zenuwen al? nu eerst even goed bijkomen, van goed slapen verhoogt je pijngrens en dat kun je goed gebruiken, en dan volop de bevalling in!

Hier zometeen weer naar de vk toe, gaan dan nog een keer strippen als t goed is, en ga anders vragen of ze mijn vliezen willen breken aangezien ik zo aanrommel en ondertussen wel uitgeput begin te raken. bijna iedere 10 min een harde buik, slaap ontzettend slecht en onze kleine man van 18 maanden gaat ook gewoon door dus t is wel vermoeiend.

benieuwd wat ze zeggen.. laat straks weer meer weten!

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    het gaat nog een wedstrijd worden wie er als eerste van ons bevalt haha ;)

9. Chai

Chai Niet meer actief

@Deelight,
    Hihi, bedankt voor het compliment.
    Ik probeer maar gewoon me verstand op 0 te zetten en alles een beetje op me af te laten komen, iets wat ik wonderbaarlijk genoeg kan sinds ik zwanger ben tijdens stres situaties.

@Ingeltje,
    Hahaaaaaa, ik moest echt lachen om je reactie.
    Normaal vertel ik nooit over wat ik lees op dit forum tegen mijn vriend maar ik had jou reactie toch even opgelezen hoor!
    Ik hoop echt dat je weeendansje gaat helpen en je voorspelde tijd klopt...
    Als het klopt kan je misschien inderdaad een baantje zoeken in de wereld van de helderzienden :p.

@Lynnes,
    Oh wat spannend dat je voorgaat stellen je vliezen te breken.
    Als ik die keuze had gehad had ik dat ook laten doen, maar volgensmij doen mijn vk's dat niet, zeker niet in mijn situatie.
    Ohw wow, ja ik zie dat je ook nog een kleintje rond hebt lopen, dat maakt alles nog zwaarder.
    Dat slechte slapen heb ik ook, me buik gaat ook gewoon inmiddels verschrikkelijk pijndoen als ik ga liggen, denk door het gewicht van de baby ofzo.

Ohja en trouwens, ik denk eerlijk gezegt dat jij de wedstrijd gaat winnen hoor.. soort voorgevoel. haha :D

Ben benieuwd hoe het is gegaan bij de vk, hou je taai!!

10. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    @ Chai, nou vliezen breken doen ze idd niet, ze zei als ik het nu doe weet ik zeker dat de bevalling begint maar helaas mogen ze dat niet.
    Ben wel weer gestript, had inmiddels al 3 cm dus de voorweeen doen hun werk wel wat. ook weer een slijmprop verloren, maar t is gewoon afwachten. ze komen zaterdag nog een keer strippen als t weer niks doet en anders volgende week inleiden.
    ik mocht ook slaapmedicatie halen als ik echt heel moe ben, maar wil t zo proberen.

en wie er gaat 'winnen' van ons, het maakt me geen bal uit, als we maar gezonde kindjes op de wereld zetten en zelf geen schade oplopen toch ;)
    denk eerder dat jij sneller bent, t kan snel gaan hoor ineens.
    Hou je taai en nog eventjes..dan is t zover :D

11. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Zo hey meiden ik kwam even kijken of er al baby nieuws was, maar jullie zijn wel stugge volhouders hoor.
    Chai wat ontzettend vervelend meid dat je de hele nacht weeën hebt gehad en ze weer zijn afgezakt.
    Hoe is het nu met je? Ik ga heel hard duimen dat je kleine gewoon spontaan komt hoor!

Lynnes 3 cm is een heel mooi begin meid, het kan nu toch echt elk moment doorzetten.
    Wel balen dat ze je alleen konden strippen. Je hoopt er toch wel een beetje op hé als je weer op controle moet dat ze echt iets voor je kunnen doen.
    Ik was zo blij met mijn VK-praktijk!
    Ik hoop ook dat de weeën dansjes hun werk doen :p Anytime nu meiden!

Deelight Hoe is het met jou? Ik las in een ander topic dat de baby nog wel even mocht blijven zitten, maar dat je nu ook op de lijst staat voor de weeën dansjes ;)

Aukje Van harte gefeliciteerd!!!

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Chai, bizar wat een zwangerschap met je kan doen he. Ik ben deze keer ook verbazingwekkend koel in dingen (soms denk ik, waar ben ík?)

Thalia, op zich voel ik me perfect en heb ik zelf geen haast. Het is meer dat ik op zie tegen een evt inleiding. En de verloskundigen bij mijn praktijk waren er allemaal afzonderlijk ook wel van overtuigd dat ik rond dezelfde termijn zou bevallen als bij m'n dochter (39+4).
    Maar ik heb nu zo het gevoel dat er gewoon niks gaat gebeuren. Het rommelt eigenlijk niet eens, helemaal niks...

Ben vanmiddag bij de VK geweest en krijg maandag een controle in het ZH om te kijken of de baby het nog goed maakt. Evt dan strippen. Als de baby het minder heeft een afspraak voor inleiden.

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    @ Chi, ik heb meegelezen maar wil je toch nog even succes wensen voor vandaag, Je snel je wondertje mogen zien. Je kunt het hoor;)

Ik voor de rest van de wachtende dames dat de baby uit zichzelf komt.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ze is niet meer online geweest... wie weet om 18:10 is er iets begonnen? Hahaha!

Anders: succes!!!

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wie weet! Ik ben stikbenieuwd!

16. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Was mij ook al opgevallen. Spannend hoor!

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zit vol spanning te wachten haha!

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Nog geen nieuws? Dan moet het wel zo zijn he.

Hier nog niks hoor!;)

19. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Ik denk/hoop dat ze lekker van haar kindje aan het genieten is. Ik kwam ook even spieken of er al nieuws was.

Deelight Ik kan me voorstellen dat je liever spontaan bevalt. Dat het niet rommelt zegt niets hoor.
    Bij mijn 1 e, 2 e en 3 e kindje heeft het helemaal niet gerommeld en nu had ik al 2,5 week voorweeën en 3 maal bloed/slijmverlies in die tijd en is mijn bevalling uiteindelijk echt op gang gekomen na dat ze de vliezen hebben gebroken.
    Ik duim voor je!

20. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    ook ik was erg nieuwschierig dames, in haar handtekening staat in ieder geval het volgende:

:¨·.·¨:
    `·.♥ 5/5/11 Heb ik toch besloten er uit mezelf uit te komen!

Dus de kleine is toch nog uit zichzelf gekomen! :D

Chai van harte gefeliciteerd!!! geniet er lekker van

Deel Deze Pagina