Hey dames, Jullie zijn allemaal echt veelste lief hoor! Voel me echt vereerd met al die lieve reacties en felicitaties. Het gaat super met de kleine ze is haar eerste 20 gram aangekomen in 1 dag inmiddels. Het is echt genieten, vooral als we alleen met zijn drietjes zijn. Inmiddels is er goede spierpijn opgekomen en me borsten lijken wel van steen, maarjah hoort erbij he. @lynnes, Van harte met je mooie zoon meid! En wat een grote kerel ook he, wauw. Lief die fotos trouwens met zijn grote broer. Super mooi mannetje isdat ook trouwens zeg. @Thalia, Haha, leuk he die haartjes. Ik zie op jou icon dat die van jou ook een mooie donkere bos heeft. Het groeit echt met de dag, bij die van jou ook? Zo lief he! Voor alle dames die nog wachten op de komst vandie kleine. Ik wens jullie echt het allerbeste toe en een super snelle bevalling natuurlijk en ik hoop dat de pijn jullie zo veel mogelijk bespaard blijft. Je kan het hoor! * Als ik ergens niet op reageer, sorry! Maar ik ben zo traag als een slak met die spierpijn en hechtingen en ik heb nergens de tijd voor, haha *
Ingeltje, je tijd klopte helaas niet Hier in het kort: Eindelijk babynieuws vanaf hier! Afgelopen nacht is het doorgezet hoor. Vanaf 3.30 serieuze weeën om de 5-6 minuten. Naar het ziekenhuis gegaan om 6.00. De laatste 2 centimeters ontsluiting zijn gekomen in één grote megawee met persdrang. Na volledige ontsluiting 6 minuutjes geperst en ze was er! Woohooh ben zooooo blij. Precies zoals ik het graag wilde. Zonder pijnstilling en zonder ingrijpen zoals infuus en knip. Ben wel gehecht maar heel weinig. Onze dochter is 3800gr en 53cm! Ohja, en lief!
Wauwww!! Geweldig meis, wat een heerlijke bevalling!! Van harte gefeliciteerd met je lieve dochter! Nouja, de tijd niet goed, maar de datum wel ik voel een carrière aankomen hoor!!
wauw Deelight fijn dat het zo goed is gegaan! Gefeliciteerd met jullie meisje! Mooi gewicht hoor Geniet van je kraamtijd.
Chai onze dochter heeft inderdaad ook een mooi bosje haar. Ik ben buitenlands, mijn andere kindjes hadden ook een mooi bosje met haar Het lijkt zo lief! Mijn kraamverzorgster was er gisteren voor het laatst, heerlijk om weer een beetje ons eigen ritme op te pakken Lekker wandelen met het mooie weer en genieten!
Chai, wat goed toch nog uit zichzelf en net op de valreep. Gefeliciteerd met je prachtige wondertje. Lynnes, ook jij natuurlijk gefeliciteerd met je zoontje. Na nachten lang gerommel eindelijk gekomen. Deelight, gefeliciteerd met je dochtertje. Geniet er maar van.
Bedankt dames. Lynnes, gefeliciteerd. Zo bijzonder weer he. Onze dochter heeft ook aardig wat haartjes. En ze is een kopie van d'r zus!
Hey Deelight, Gefeliciteerd met jullie dochter! Fantastisch dat het bij jou ook zo goed is gegaan. Thalia30, Ja dat zie je vaak bij buitelandse kindjes he zoeen mooie bos. Vriend en ik zijn mixjes. Inderdaad dit weekend is even naar buiten voor het eerst met die kleine, het gaat wel slechter weer worden volgensmij. Draak86, Bedankt voor de felicitatie. Ik ben ook echt opgelucht dat ze toch nog uit zichzelf is gekomen, beter had het niet kunnen gaan.. Voel me echt een geluksvogel.
Hoe gaat het met jullie en de kleine aanwinsten meiden? Genieten jullie net zo als wij hier? heeerlijk weer zo'n klein ukkeltje in je armen houden. wat een rijkdom!
Hey meiden! Lang niet gekeken hier he, ik ben een beetje gaotisch hoor zo vlak na de bevalling. haha Puur genieten ook hier, zeker na de kraamweek ik had echt flut kraamzorg wat een verschrikking zeg. Hoe is jullie kraamweek bevallen? Nu 2 weken na de bevalling voel ik me bijna weer helemaal de oude. Zelfs lichamelijk gaat het veel sneller dan ik had verwacht! En wat betrefd onze kleine princess, ik mis haar wel soms in me buik nog hoor. Afentoe kan ik daar helemaal emotioneel van worden, het idee dat ze nooit meer in me buik zal zijn. Verder is het alsof ze er altijd al is geweest en ze krijgt zelfs al een beetje 'baby vetjes '. Geniet ervan he meiden!!!
Hoi Chai, haha ben jij ook zo vergeetachtig? Ik doe ook dingen waarvan ik denk . Naar de keuken lopen en vergeten wat ik daar ging doen enzo haha. Hier gaat het herstel ook super. Vandaag al een half uur gewandeld naar de winkel en terug. Mijn buik wordt veel sneller plat als bij mijn eerste! (zitten ook minder kilo's aan nu moet ik eerlijk zeggen). En ik vloei al haast niet meer. Gek wel he, die lege buik. Ben zelf ook echt mentaal bezig met afscheid nemen van zwangerschapsperiode en kraamtijd, want voor ons is het de laatste keer . Verder wel super genieten, de eerste week zie je je baby elke dag een beetje "ontkreukelen" en daarna zie je elke dag weer wat anders aan je kindje. Oh hier was de kraamhulp heel aardig en kundig en ook lief voor onze oudste. Wat vond je er flut aan?
Ik ben ook vergeet achtig en super verstrooid ook. Ik had de datum van me vriends verjaar nodig, nou kon er dus niet meer opkomen he.. pfff... Zo wel meer van die dingen. Zo herkenbaar trouwens dat 'afscheid' nemen van je zwangerschap. Ik heb dat ook zo erg gehad, kon elke keer wel janken als ik eraan dacht dat ze nooit meer in mijn buik zal zitten. De eerste keer in bad vond ik echt naar, ze ging dan altijd leuk rond spartelen van het geluid van de kraan. Daar zat ik dan met me lege buikje... ahhh... Leuk he dat ontkreukelen, haha.. al was mijn dochter niet echt gekreukeld. Maar ze krijgt wel nu vandie lekkere baby vetjes, zo schattig!! Heerlijk dat jou kraamzorg wel beviel trouwens, lijkt me echt puur genieten dan. Noujah, het was flut omdat ik maar 3 uur had aangevraagt en ze mij 3 verschillende mensen hadden gestuurd en hadden lopen klungelen met de voeding van mijn dochter waardoor ze 2 dagen te weinig had gehad... GRRRRR...:x En ze gingen ook nog zeuren over het feit dat ik ze eerder wegstuurde terwijl mijn vent 2 weken vrij heeft van werk. Stofzuigen konden ze ook al niet, dus ik was er echt snel klaar mee dat gezanek. Ik was meer met hun bezig dan met onze dochter of mijn eigen rust. Ohja, ik zette ook al 1 dag na mijn bevalling thee voor ze, echt flut kraamzorg dus..
Fijn joh dat je zo geniet van je meisje! Waarom had je eigenlijk maar 3 uurtjes kraamzorg? Kan me voorstellen dat als ze maar 3 uurtjes per dag hebben en ook nog eerder weggestuurd worden ze idd niet fatsoenlijk kunnen stofzuigen... Ik had gewoon alle uren, heerlijk. Ze had alle tijd om ons te helpen met de baby (tis wel de tweede maar toch ben je veel vergeten). Daarnaast hielp ze met de verzorging van de oudste (brood smeren enzo). De overige uren deed ze dingen in het huishouden. Mijn man heeft ook 3 weken vrij genomen, komende week is ie ook nog vrij. Echt gezellig met zijn vieren Willen jullie nog meer kinderen?