'strippen' ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door boterbloempje83, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Vandaag 41+4, net terug van het ziekenhuis en alles was weer goed, maandag als mn vriend jarig is nog een keer voor een ctg en dan word ik dinsdagmorgen ingeleid met 42 weken halleluja haha
    Jammer dat het niet uit zichzelf is gebeurd maja het moet er toch een keer uit

Vanmiddag komt de verloskundige me voor de 3e en laatste keer strippen. Het doet elke keer niks en heb alleen de hele dag buikpijn van het gewroet dus nog 1 keer proberen en dan maar tot dinsdag wachten...

2. Alita

Alita Niet meer actief

succes!!!

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik ben gestript met 39+4.
    Gister gevraagd of de vk nog een keer wou doen.
    Maar dat heeft geen enkele zin zei ze...
    Bij de eerste keer maken ze de vliezen al los van de ''onderkant'' en dat groeit niet meer vast.

Beetje jammer...

4. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Bij mij heeft het strippen niks gedaan helaas, het heeft slechts een goede dosis hormonale chagrijnigheid 'opgewekt'. Bij de rest ook weinig resultaat tot nu toe geloof ik....

@considerabel en amfy, ook ik ga maar berusten in het feit dat het ergens tussen nu en twee weken gebeurt....

Trouwens wel nu mijn slijmprop aan het verliezen....
    Bij dochterlief beviel ik de dag nadat ik die verloor, oh wat is dat wachten toch moeilijk!

@rowan; als ik jouw stukjes lees bedenk ik me maar weer dat ik niks te klagen heb, duim dat jullie kindje dit weekend alsnog spontaan komt!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb vandaag maar even gelopen maar mooi niet dat het oppakt.

ik wil gewoon echt NU bevallen. met het uur word ik vervelender. man ik kan wel slapen!

6. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hey meiden
    Ja binnen nu en 2 weken zijn wij allemaal in bezit van ons wonder, zo denk ik maar... Mocht ik idd na 2 weken nog lopen dan kan het echt maar een paar dagen zijn ;) Ik heb wel ineens ontzettend nesteldrang, pfff, ik word gewoon moe van mezelf ;) Bij mijn oudste niet gehad, maar door de BI kon ik ook nie veel, dus had t ook geen zin nu word ik helemaal gek haha :)

7. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hey meiden,

We zitten echt allemaal in hetzelfde schuitje. We hebben er genoeg van.
    Hier tenminste wel.
    Donderdag geprobeerd te strippen wilde nog niet lukken omdat baarmoedermond nog te ver naar achter lag. Mocht vandaag bellen om het nog eens te proberen. En jippie ik mocht komen. Het was al weeker en ze hebben een poging gedaan. Nergens last van tot nu toe. Behalve de bekende kwaaltjes.
    Ben het zo zat en ik slaap zo slecht! Heb het de gehele dag zo heet zweet me een ongeluk. Ook s'nachts wordt er gek van hebben jullie dat niet.
    De bekende laatste loodjes he...

8. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    @chantalniehof Ja dat zweten dat herken ik wel, ik word er ook nie vrolijk van haha, voor mijn gevoel kan ik wel de hele dag onder de douche zitten of in een koud bad liggen :)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook eentje die het al een aantal dagen bloed heeft! en zweten? ik ben gewoon lek denk ik ik weet niet waar het vandaan komt hoor ik zweet echt nooit bij fynn ook niet gedaan maar nu??? pff

waar wachten jullie op trouwens? hier wachten we op ons tweede kindje een meisje

10. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @Rianneke: O ik ook hoor ik kan er gewoon niet van slapen. Wil namelijk normaal zo ver mogelijk onder de deken liggen nu is een laken nog te heet. En die douche helpt alleen voor dat ene moment.

@Amfy wij wachten op onze tweede zoon. En wachten duurt lang ;)

11. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

ik lees al een tijdje mee maar wou toch even wat posten haha :)

ik lees dat veel meiden rond mijn termijn al gestript zijn of gestript gaan worden

waarom is dat? met medische reden of omdat je het zelf hebt gevraagd?

ik moet maandag weer naar de gyn dan ben ik 39+4 ben benieuwd of die er wat over zal zeggen ja of nee

en een tijdje geleden dacht ik nog van ach de beeb mag nog wel lekker even blijven zitten, maar nu hoop ik toch ook dat het niet al te lang meer zal duren

maar zeker de meiden die al zo veel overtijd lopen, ik hoop Echt dat het snel mag gebeuren bij jullie!!

groetjes!

12. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    @amfy: wij krijgen er een tweede dochter bij....

@mupet: ik heb het gewoon gevraagd bij 39.4 omdat ik veel last van mijn bekken had. Ik zak telkens door mijn heupen en was die dag bijna met dochterlief van de trap gedonderd daardoor. Goede reden om het te proberen vond ze en het kon! Maar goed minimaal effect, hoewel ik wel het idee heb dat het iets gedaan heeft, vandaag slijmprop verloren, dusssss, wie weet wat er vannacht gaat gebeuren. Succes dinsdag!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hoi meiden!
    Wij verwachten een 2de dochter, onze eerste is nu 2 en half.
    Ik vind het heerlijk dat we nog een meisje krijgen, vind het tutten met haar heerlijk...en mijn man gelukkig ook.
    Die heeft vandaag nog haar teennagels gelakt :p

Ik had zonet bij het afvegen na het plassen een beetje doorzichtig slijm.
    Dus wie weet ook van de slijmprop.

@rowenavb, hopelijk helpt het strippen nog.
    Maar je hebt in iedergeval een eind datum! Een datum waarop je weet...dan is de baby er!

@Liesl, hopen dat de baby nu weer snel na de slijmprop komt!
    Jullie ook 2 meiden! Leuk!

@Amfy, volgens mij zit je er helemaal door hé meid!
    Dikke knuffel voor jou!!!
    Leuk dat jullie ook een meisje krijgen! Ben je ook helemaal los gegaan met roze?

@Chantalniehof, ik zweet me ook kapot de laatste dagen!
    Heb het aldoor zo warm!
    Heb aldoor het zweet op mijn kin, bovenlip, neus en voorhoofd staan.
    Ook al doe ik niks bijzonders.
    Ik slaap nu met een laken en de ventilator aan.

@Mupet, bij mij proberen ze zo vroeg te strippen omdat mijn man door zijn werk maar even thuis is.
    Hoe eerder ik beval, des te langer hij nog bij ons thuis is.
    En hoe later ik beval...dan is de kans aanwezig dat hij er helemaal niet bij kan zijn.

14. januari2010

januari2010 Niet meer actief

spannend meiden! Succes met de laatste loodjes! Kom morgen weer even spieken of er al iemand bevallen is!

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

consider, haha kan je het merken ik ben echt echt zoo klaar mee. zelf tele foontje van ben je al bevallen kan ik niet eens meer serieus op in gaan ( net of we het niet zouden vertellen ofzo hahaha)

met roze ben ik niet echt los gegaan maar ik heb wel echt mega veel kleding gekocht en hoofd zakelijk echt tuniekjes en jurkjes. lijk me wel echt geweldig een meisje doe je net weer anders mee als met een jongen.

moet heel eerlijk zijn dat ik het wel een raar idee vond ik met een meisje. ik was toch echt een jongens mama stoeien en klimmen etc zit me toch wel in het bloed maar nu ze er bijna is vind ik het wel een leuk idee een meisje en papa lijkt het ook helemaal geweldig had het niet verwacht maar hoe hij over haar praat hahaha

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

moet je man trouwens weer naar de kazerne? dat hij niet terug kan komen of heeft hij oefening ofzo? stom dat het bij zulke rijksinstanties (want dat is het gewoon) geen betere regeling hebben

17. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @consider jeetje zeg dat zou wel Echt heel erg mega rot zijn als je mannetje niet eens erbij zou kunnen zijn of een tijdje thuis zou kunnen zijn! :( heel erg hopen dat jullie meisje dus snel komt! ik ben een week of wat terug mn slijmprop (zonder bloed, maar wel echt slijmprop) verloren .. helaas hier geen effect gehad! hopelijk doet het bij jou wel wat!

@amfy pff ik snap dat jij er helemaal klaar mee bent hoor!!, had ook je topic in de lounge lezen pff echt Niet leuk!! en zeker ook omdat je je eerst had voorbereid om jullie meisje al rond 38 weken te hebben, dan duurt dit wel Extra extra lang! dikke knuff!

Groetjes!

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @amfy, heb je ook eerst aan het idee moeten wennen dat jullie een meisje krijgen?
    Ik wel...was er eerst heilig van overtuigd dat dit een jongentje zou zijn...maar toch weer een meisje.
    Ach alles is welkom, als het maar gezond is....echt een cliche, maar wel waar.
    Ik kom je overal op dit forum tegen en kan wel aan je merken dat je er klaar mee bent.
    Hoogzwanger en er helemaal klaar mee en dan ook nog het gedoe met de familie....
    Bij defensie is het opzich wel goed geregeld.
    Alleen mijn man doet nu een opleiding en kan daardoor zijn vakantie niet zelf plannen.
    Het probleem is dat zijn verplichte vakantie over een week over is.
    Hij werkt nu in Limburg en wij wonen in noord Groningen.
    Zonder files en wegwerkzaamheden doet hij er 4uur over om thuis te komen.
    Bij de eerste duurde de bevalling 4,5 uur....de tweede gaat vaak sneller.
    Dus grote kans als hij aan het werk is, dat hij niet op tijd is.

@muppet, net geen slijm meer...was ook maar een heel klein beetje dus zal wel niks bijzonders zijn geweest.
    Mag ik vragen waarom je bij de gynacoloog loopt en niet bij de verloskundige?

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja door al het gezeur ben ik er zo klaar mee. moet ook zeggen dat deze zwangerschap niet leuk was natuurlijk door de slecht 20 weken echo en de vele spanningen werd het er niet beter o natuurlijk.
    en dan word er met 37 weken gezeg we gaan je inleiden en dan loop je met ruim 40 nog hahhaa. nee ben er wel klaar mee maar zie wel in dat het het beste is voor ons meisje dat ze komt wanneer zij het wil haha,

dat is dat wel eng ja of hij het wel of niet gaat redden. dat net de opleiding nu moet zijn. kijk had hij op 't harde gezeten was het al een stukje makelijker geweest natuurlijk.

ik moest opzich niet heel erg wennen omdat mijn gevoel zei dat het een meisje was en dat was bij fynn echt gelijk een jongens gevoel. wel moest ik er aan wennen dat ik gelijk had hahaha

20. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

Nog nieuws bij iemand ;) haha

@consider, nog slijm gehad oid? mijn eerste was een dysmatuur kindje (wel gewone zwangerschapsduur maar te laag geboortegewicht)

daardoor wilde ze dit kindje extra in de gaten houden, ook niet zo'n beste 20 weken echo gehad met 2 softmarkers (kan duiden op bv down oid) maar dit is later in de zw vanzelf weer weg gegaan.

maarja dan zit je natuurlijk al bij de gyn en dan verandert dat eigenlijk niet meer, en toen ook nog een x dat buikje vd beeb wel 3 weken voorliep dus dat ze zich Daar weer zorgen om gingen maken..Maar voor nu is alles gewoon goed en had het kindje bij 38 weken al ongeveer het gewicht van kindje van 40 weken :) wel fijn nu in vergelijking met de 1e :) haha maarja, vandaar dus allemaal :)

Deel Deze Pagina