Goedemorgen meiden, Hoe is het vandaag? Amfy, weer een beetje betere dag? Consider, niets doorgezet? Hier ook niet. Ik heb wel de hele tijd pijnloze harde buiken en ben overduidelijk de rest van de slijmprop verloren, maar verder niets noppes nada... Vandaag is mijn uitgerekende datum, wat doe je eigenlijk op zo'n dag? Straks er maar even op uit ter afleiding...
@liesl gefeliciteerd met je uitgerekende datum dag hopen dat het verliezen vd slijmprop en de harde buiken toch wat gaat betekenen
Hoi dames Nou hier gisteravond veel harde buiken, vannacht gingen ze weer zeer doen enzo, dus ik liep alleen maar rondjes om het bed... en ik kon het niet wegpuffen, ik ben uiteindelijk in bed gaan liggen, heb nog wel geslapen maar niet denderend, nu zit ik toch te twijfelen om even de vlos te bellen, want dit gaat m niet worden, ik wil wel aan mijn rust komen. Ik heb nu nog steeds zeurderige harde buiken die zeer doen in mijn onderrug. Ik denk dat ik gisteravond met afvegen de slijmprop ben verloren het was wel erg veel en dik slijm, geen bloed erin. Had ik bij de eerste ook niet trouwens... Maar dit zeurderige gevoel vind ik echt funest hoor pfff... Ik kan niet lekker zitten niet lekker liggen lopen doet zeer pff... WE WILLEN ONZE BABIES !!
@rianneke, als ze zeer doen in je rug zijn het gewoon weeen hoor, ik zou de vk even bellen en vragen of ze even komt.
hoi hoi hier blijf ik negatief hahaha. kennisje van mij is vanacht bevallen door te liegen tegen de gynn heeft zij het voor elkaar gekregen ingeleid te worden dus dat word er ook niet beter op! verder blijf ik gewoon bek en bek af ik kan slapen wat ik wil maar ik word zo vaak per nacht wakker dat ik niet diep genoeg slaap. rianne ik zou wel even bellen hoor kan maar zo zijn dat je bezig bent en mocht het voorwerk zijn weet je dat ook gelijk!
die heeft zoveel gezegt en geklaagt datze dus 6 keer in het ziekenhuis heeft geslapen in de laatste 3 weken omdat ze het zo gezegd niet meer trok.. maarja ach of je blij moet zijn met z'n inleiding traject ze is vanaf maandag bezig geweest.
@amfy jeetje zeg van die kennis van je, pfoe kan snappen dat je het helemaal beu bent maar zo iets zou ik toch niet doen denk ik! maar kan je overdag niet wat slapen? als de kleine ook slaapt of werkt dat niet? @all vervelen jullie je ook zo? ik hier wel, tuurlijk druk bezig met mn andere kindje enzo maar pff geen droog weer, niets te doen.. alles voor de beeb al klaar... pomtidom...
Hoi hoi Ik heb idd toch maar even gebeld en ze komt ongeveer tussen 2 en half 3... Omdat er geen regelmaat inzit, of iig ik dat niet ontdekken, komt ze even kijken en dan maken we een plan. Misschien wil ze het nu gelijk strippen, maar ze wil niet dat het dan weer gaat rommelen en niet doorzet. Als ze besluit te strippen, dan lig ik vnaaf sowieso in het zh :S Misschien dat ik sowieso in het zh slaap voor ff slaapmedicatie en pijnstilling, want dan ben ik iig uitgerust Ik mag ook thuis slaapmedicatie krijgen, maar ik geef zelf dan wel aan dat ik dan toch liever in het zh slaap. Ik heb dit bij mijn eerste ook gehad en ik werd daar duizelig van en ik heb 7 trappen in mijn huis, dus ik lig dan liever veilig haha. Ook omdat de oudste slecht slaapt op het moment, dus dan kom ik nog niet aan mijn rust toe...Ik ben benieuwd ik hou jullie op de hoogte... Ik zal idd niet gek op kijken als ik weer een langzame start aan het maken ben, hoop eigenlijk dat ik binnen nu en twee dagen toch wel bevallen ben van mijn meiske
@rianneke, spannend voor je meid. Maar 7 trappen in je huis?? Ik dacht dat ik er al veel had met 4 trappen..... @amfy, knap hoor als je zo kan liegen....ik wilde ook wel eerder ingeleid worden maar kon echt niet liegen.
fynn slaapt niet meer overdag overdag slapen zit er echt niet in dat kan ik zelf ook niet hoor. ik probeer zoveel mogelijk te relaxen en rustig aan te doen maar met een peuter in de peuterpubertijd is dat niet heel makelijk hahaha
@amfy agh jammer dat ie niet meer ff slaapt overdag anders zou je dan misschien nog wat kunnen bij tanken. Maar ik snap dat rustig aan doen ook heel moeilijk is met een peuterpuber! hopelijk komt je meisje gewoon snel @rianneke ow wat spannend zeg, en jeetje 7 trappen in je huis haha maar snap dat je dan liever in het zh slaapt, dan ehb je misschien echt ff rust, hopelijk word je dan niet steeds wakker van pas geboren baby's o.i.d. ?? ben benieuwd wat de vk zegt suc6
jha is echt jammer ben ook blij dat hij gewoon om 7 uur op bed ligd haha even rust voor mama. hij is echt heel lief hoor maar af en toe! kun je hem wel achter het behang plakken.
@rianne: oeh spannend, maar wel vervelend dat er geen regelmaat inzit... Misschien dat een nachtje goede rust wel wonderen doet. Ik duim voor je dat het toch al wat ontsluiting heeft gegeven.... @amfy: kop op, dikke knuffel! Wel jammer dat fynn niet meer slaapt ''s middags, ik ben echt heel blij dat Meike dat nog wel doet, kan ik ook evenslapen.... Hier is alles weer rustig. Ik word alleen een beetje gestoord van alle telefoontjes en sms'jes of er nu al iets gebeurd is....
@liesl, dat is irritant ja, net alsof je niemand bericht doet als het zover is of dat je juist iedereen bericht moet doen als je bezig bent.
oeh die telefoontjes! wat altijd leuk is als ze bellen met de vraag. "en ben je al bevallen?" ik geef nu echt maar antwoord van " ja joh vorige week al"hahaha die reacties maar daarna bellen ze ook niet zo snel meer ik denk dat dan de hint wel duidelijk is
Hoi meiden, Hier ook nog geen nieuws! Ben geen slijm meer verloren. Ik verveel me! geen idee wat we moeten gaan doen. Heb zonet alvast maar avond eten gekookt. Misschien dat ik morgen als ik me goed voel nog ff bij me werk langs ga. Vinden me cliënten vast erg leuk! Zie alleen wel erg op tegen de 4 trappen die ik dan op moet (er is geen lift) Dus ik ga alleen heen als ik me echt goed voel. @Liesl, vandaag uitgerekend! Nou zoals je hier wel leest zegt dat niks. Wat je moet gaan doen vandaag? geen idee...in iedergeval vooral niet gaan wachten Oh ja die telefoontjes haha! Vriendin belde me al op...hoe is het? ik heb 2 dagen al niks van je gehoord haha. Ach ze zijn allemaal erg belangstellend...dus het is echt lief bedoeld. @Rianneke1985, ooh meid spannnnned!!!! Hoop voor je dat het wel wat korter dan 2 dagen gaat duren. Maar hoe dan ook...er is in iedergeval iets aan de gang! En hopelijk zet het snel door. @Amfy, nouuu denk niet dat je kennis er trots op hoeft te zijn. Sowieso wat heeft het voor nut om te gaan liegen? Beetje triest eigenlijk... Maar kun je Fynn niet misschien een dagje bij familie of vrienden brengen? Dan kun je echt even een dag bij tanken! Ben heeeel erg blij dat Valerie nog wel slaapt s'middags! Er zijn wel eens tijden geweest dat ze echt niet wilde slapen, maar heb haar altijd gewoon op bed gebracht, dan ging ze maar met haar knuffels spelen ofzo. Ze is net wakker van anderhalf uur slapen....heerlijk!!! Gelukkig heb ik nu wel meer rust nu mijn man vakantie heeft, kan gewoon lekker ff gaan liggen en hij zorgt wel voor Valerie. @Muppet, oke daarom loop je dus bij de gynacoloog. Fijn dat deze baby wel goed op gewicht is! Maar bij jou liep op een echo het buikje 3 weken voor....bij mij ook toen ik met 32 weken een echo had. Maar hier zeiden ze dat het niks was om je zorgen over te maken. Hmmm wel vreemd...dat ze dat bij jou dan wel doen. Ik verveel me ook! Echt lang lopen gaat niet meer, fietsen ook niet, rechtop zitten is ook niet zo fijn. Dus tja wat moet je doen de hele dag? geen idee....
@consider ja bij mij was het met 30 weken dat het buikje 3 weken voorliep, en ik had ook heel erg veel vruchtwater, dus toen dachten ze aan zwsuiker, maar dat had ik uiteindelijk niet en later was het te vele vruchtwater ook minder geworden en liep het buikje nog maar 1,5 week voor en dat was wel oke ze gingen zich hier zorgen maken als het 2 weken voor of achterliep... maar goed, nu was dus alles weer goed maar was eerst wel zo als de beeb zo zou doorgroeien ik wel ingeleid zou moeten worden omdat ie andes te groot zou worden! (lekker gek, 1e te klein, 2e te groot...?) ik moest toen nog een x een extra echo bij 32 weken en bij 34 weken volges mij, gek dat ze dat bij jou niet gedaan hebben? maar misschien was het ook wel in combi van dat vruchtwater? enja, pff saai he dat vervelen.. ik zit maar spelletjes te doen op de computer en nu gaan we zo ff naar schoonfam wantja wat moet je anders haha groetjes dames en rianneke ik ben echt benieuwd hoor!