'strippen' ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door boterbloempje83, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hoi dames
    Nou de vlos heeft goeie hoop dat t vandaag nog gaat gebeuren of morgen. Ze heeft gestript en ik heb 3 cm ontsluiting. Nu lig ik op bed ik moest rustig aan doen, vnaaf tussen 7 en 8 hebben we overleg... Ik moet sowieso naar t zh ofwel voor slaapmedicatie of voor t bevallen. Ik ben benieuwd, ik heb nu krampen in mijn onderrug, heb nog niet getimed, maar t is goed draagbaar. Ik ga maar ff filmpje kijken ofzo.... ik hou jullie op de hoogte...

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ow wat spannend!! ik hoop dsat je vanavond je kleintje in je armen hebt!

3. Alita

Alita Niet meer actief

spannend meid ik denk toch ook wel dat het gaat gebeuren nu hoor!!

Heel veel succes!

4. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Succes rianne!

Hopelijk vanavond of vannacht ergens opnieuw mama!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

als we dan allemaal gelijk mogen volgen hebben we morgen babyboom op zp

6. rianneke1985

rianneke1985 Actief lid

6 jul 2011
    135
    52
    28
    Nu even moeder :)
    Dordrecht
    Hoi hoi
    Nou ik ben nog ff in slaap gevallen zelfs en dat heeft me goed gedaan, ik heb nu weeen om de 5 min, dus goeie regelmaat. Alles nog goed te handelen, maar er zit beweging in... Kleintje is ook wel erg rustig dus er zal wel wat gaande zijn.

Zit nu echt te betwijfelen wat er gaat gebeuren. gaan ze me vannacht opnemen om te bevallen of gaan ze me nog slaapmedicatie geven als ik al om de 5 min weeen heb... ik vind het echt spannend, maar ik kijk er ook naar uit :)

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Jij gaat vanancht gewoon mama worden of je bent het al!!!

8. Alita

Alita Niet meer actief

nou die slaapmedicatie lijkt mij niet echt meer handig nu toch?
    Ik hoop voor je dat je gaat bevallen meid!!

9. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rianne ik dekn ook dat ze geen slaapmedicatie meer gaan geven hoor jij word gewoon mama! super hoor !!

@all

ik zit hier een beetje te dubben om de gyn te bellen.. eergister was de baby super rustig voelde hem bijna niet.. ik dacht oke als dat morgen nog zo is ga ik bellen want vond het niet fijn

toen hele dag de beeb goed gevoeld enal

ben die dag nog gevallen, maar alleen op mn knieen dus nergens last van

maar vandaag dus weer baby zo super rustig.. khep echt lopen porren en maar minimale reactie..

nu ik zit te typen voel ik hem wel weer wat meer dus ik wacht het nog maar weer ff af, morgen ochtend heb ik afspraak bij de gyn dusja, en heb ook geen zin om voor niets te gaan want we zijn net thuis en dan moet de kleine weer uit bed en ergens naar toe omdat we naar het ziekenhuis moeten 20min rijden.

oke ik voel de beeb nu dus best weer gewoon goed.. maar toch.. zo gek de hele dag zowat echt niet..? naja i donno!

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuk hè dat je kindje minder ruimte krijgt? ;)

hier dondag nog een ctg omdat ik tijdens de controlle aangaf dat ik minder leven voelde.na de echo vertrouwde ze het wel maar toch eventjes een ctg en jawel daar begon ze heerlijk te trappen tegen de knoppen.

de gyn gaf ook aan dat om dat je kindje minder ruimte heeft dat het maar zo even een hoek pakt die je niet kan voelen helaas erg irritant als je het wil voelen haha.

maar als je echt twijfelt schoom niet om te bellen hoor daar zijn ze voor!

11. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    @amfy ja heel irritant ja hah! want mn eerste voelde ik echt altijd heel veel, daar lag ik zegmaar snachts wakker van omdat hij zo druk was! bij deze beeb heb ik dat Totaal niet! dan zit ik echt te denken van goh heb ik hem nou wel genoeg gevoeld en bijgehouden enzo:S

maar ik ga niet bellen hoor, want voel hem nu daarnet ook al weer gewoon wel goed qua sterkte zegmaar, dusja zal wel gewoon hebben liggen tukken ofso i donno hahaha:p

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha ik heb het heel erg anders om fynn was helemaal niet zo druk in de buik maar deze pff die gaat de heledag door maar sinds een aantal dagen word het echt veel minder

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hai meiden,
    Vanmiddag weer een klein sliertje slijm verloren.
    En heb ook ineens last van witte afscheiding, heb ik anders nooit last van.
    Zonet nog even bij me tante geweest en even bij een vriendin op visite.
    Morgenmiddag moet ik weer naar de verloskundige.

@Rianneke, wat spannend meid!!!!!
    Ik denk echt niet dat ze je nog slaapmedicatie gaan geven als je al om de 5 minuten weeën hebt!
    Als je om de 5 minuten weeën hebt is het gewoon al echt begonnen meid :D
    Hoop voor je dat de baby er snel is.....snel en pijnloos ;)

@Mupet, hmmm de vk zei laatst tegen mij dat ik ook veel vruchtwater heb.
    Haha eerste te klein en de 2de te groot...zou wat zijn!
    Maar meid als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!
    Ik voel de baby nu ook minder...komt ook omdat ze minder ruimte hebben.
    Ik voel haar nu bijna alleen nog maar s'avonds...en heel af en toe overdag ook wat gedraai of gepor.

@Amfy...beetje volgehouden vandaag?

14. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Jooo rianne Go for it!

Wij komen er snel achteraan met z'n allen!

(sorry, beetje jolige stemming door uitgerekende datum en dan de hele dag niets voelen)

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Liesl, heb je je nog een beetje vermaakt vandaag?

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

jawel met de benen op tafel en de laptop op schoot kom je een heel eind hahaha
    wel netjes eten gekookt enzo maar de rest echt de boel de boel gelaten. nu fynn op bed en vriendlief werken dus echt even rust.
    en jij hoe is het verder bij jou?

wit slijm ken ik nog wel van fynn dat was afscheiding wat achter de slijmprop zat volgens mij.

17. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook na het verliezen van de slijmprop (tijdje terug al) veel meer witte/gelige/dikkere afscheiding

tis hier ook elke x echt broekkoekeloeren (net als toen bij het net zwanger zijn/worden!) haha omdat ik elk spoortje bloed oid wil zien/vinden whahaha :p

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    @Mupet, hahaha heel herkenbaar.
    Ik check ook elke keer mijn toiletpapier!

@Amfy, Oh lekker hé als ze op bed liggen...dan heb je pas echt rust!
    Ik heb ook niks bijzonders gedaan.
    Vanmiddag me verveeld en eten gekookt en vanavond op visite geweest.
    Nu lekker op de bank met me laptoppie.

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

haha dat wc papier loeren doe ik ook. want ow er zou maar een stukje slijmprop op zitten. na vanochtend geen slijm propjes meer gezien. wel een mega ongi gevoel maarja dat kan ook niet anders zo diep als dat die kleine is ingedaald.

trouwens even een heerlijke vraag maar mijn vriend wil dus echt niet seksen die van jullie nog wel? ik denk laten we een seen pogin doen maar mooi niet sinds dat hij weet dat ik ruim ontsluiting heb wil hij niet meer zo flauw

Liesl je ben niet de enige die er melig van word hoor. ik ben echt de hele dag al vervelend.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hahaha! Die van jou wil niet meer...
    Die van mij heeft er geen probleem mee hoor.
    3 weken geleden had ik gezegt dat ik er nu echt geen zin meer in heb.
    Maar een paar dagen geleden zei ik...nouuu we proberen het maar ff, wie weet wat het opwekt.
    Meneer vond het geen probleem! :D

Deel Deze Pagina