@amfy die van mij wilt opzich nog best wel, terwijl hij normaal echt een mega laag libido heeft dus ik weet ook niet hoe dat nou ineens zit whahaha maar goed, hier dus pas al een x gedaan, binnenkort mayb nog maar weer es xtje proberen haha hij vond het in het begin wel dood eng om te sexen, maar nu ineens niet meer ofso, heel gek! @amfy en consider haha dat loeren naar het wc papier doen jullie dus ook hihhi oke
Ik heb me prima vermaakt vandaag, terrasje gepakt met man en dochter, lekker slapie gedaan vanmiddag (in het kader van je weet maar nooit wanneer ik mijn bed weer zie) en een stukkie gewandeld en ijsje gegeten. En intussen steeds maar denken; wanneer begint het nou? Het zou me niet uitmaken als het morgen of dinsdag of woensdag gebeurde, als ik het dan nu maar vast weet (hoezo control freak).... Maar eigenlijk ben ik ook vreselijk jaloers op Rianne; ik wil ook!!! @sex; man man wil echt nog wel, maar ik heb er helemaal geen zin meer in eerlijk gezegd... @Amfy; ik ben blij dat jij ook vervelend bent... Hier thuis zijn we allebei een beetje melig geworden; we hebben een liedje gezongen voor de beeb, dat ze er nu wel uit mag komen, maar weet nog of dat helpt, ben bepaald geen zangtalent... Misschien komt ze nu wel helemaal niet meer, of met watjes in d'r oren
Hoi dames nou om 7 uur kwam de vlos en idd netjes om de vijf min weeen en vier cm ontsluiting. Ik mocht kiezen of ze bij mij thuis of in t zh de vliezen zou breken. Ik heb gewacht tot mijn dochter thuis was met opa en oma die heb ik nog even zelf op bed gelegd zodat t voor haar allemaal zo normaal mogelijk ging. Daarna naar t zh om 9 uur zijn mijn vliezen geprikt had ik al 5 cm ontsluiting. Om 10 uur nog steeds vijf maar goed vorderend ik kon t nog allemaal goed handelen. Om 11 uur nog steeds 5 we zouden nog een uurtje wachten of t door ging zetten. Weeen kwam goed door. Om 12 uur had ik zes cm ontsluiting na t toucher hield ik t nie meer gevraagd om medicatie, ik kon alleen maar hurken en ik riep ik moet poepen en ja hoor om 12.17 volledige ontsluiting.... In een kwartier tijd dus nie zo gek da ik t nie hield zelfs de vlos keek verbaasd haha... In twee persweeen was ze er om 12.21 dus was redelijke stortbevalling haha. Michelle en ik maken t goed ze drinkt al goed aan de borst... Wel wat naweeen mja rustig zuchten maar t zware werk zit erop... Jullie ook succes dat t ook maar snel mag gaan hihi
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat het nog zo snel is gegaan! Geniet van je kraamtijd!
Aauuwwwww pijn pijn pijn. Ik wordt net wakker met een felle stekende pijn in mijn vagina en onderbuik. Het komt, houd even aan, zakt weg en komt na 5 minuten weer. Denk zelf niet dat het gewone weeën zijn, aangezien je die in je hele buik voelt toch??? Zullen het dan misschien indalingsweeën zijn? Aangezien de baby nog niet was ingedaald? 1 ding weet ik wel...het doet zeeeeer!!!
@rianneke, gefeliciteerd met jullie dochter!! Zo te lezen is het je meegvallen en was het een vlotte bevalling. Geniet nu maar lekker van je kraamtijd! @consider, ik heb geen idee hoe buikweeen voelen dus helaas zou ik niet weten of je nu weeen hebt. Hou het in de gaten, zou wel even gaan klokken als ik jou was.
Rianne gefeliciteerd met jullie dochter Michelle! Toch nog wel redelijk vlot gegaan zo! @consider: dat zou wel eens een beginnetje kunnen zijn, ik hoop het voor je! Zal duimen, oke? Hier vannacht voor het eerst voorweeen gehad. Twee uur lang op en af, dacht echt dat het was begonnen, maar na twee uur ben ik toch in slaap gevallen... Werd behoorlijk teleurgesteld wakker vanmorgen Maar goed, heb me er nu weer overheen gezet. Man naar het werk gestuurd, dochter naar het KDV en ik ga maar eens lekker met een tijdschrift en een bakkie koffie op de bank hangen....
Net terug van de vk. Ze heeft even gevoeld...maar de boel is nog steeds potdicht Dus het zijn waarschijnlijk voorweeën. Grrrr wat heb ik nou aan voorweeën??? Ze doen verrekte zeer!!! En ze komen nu al vanaf half 7 vanochtend! Ik baal hier echt van! Hoopte zo dat het begonnen was. Ze zei dat het nog wel kon doorzetten....maar ze dacht het niet omdat er zelfs nog een tuutje aan mijn baarmoedermond zit. @Liesl, jij dus ook voorweeën....vervelend hé.
Hè meid, wat een tegenvaller! Dikke knuffel voor jou! Ik heb trouwens even in je album gespiekt; wat een superleuk kamertje krijgt jullie dochter! Ik zou het wel weten als ik haar was.... kom maar op meis!
@consider, ik had ook met 2 cm ontsluiting nog een tuutje, dus wie weet gaat het bij jou gewoon doorzetten. Ik hop het voor je.
hoi dames @rianne gefeliciteerd met jullie meisje lekker genieten van je kraamtijd!! @consider ah wat rot zeg dat het alleen maar voorweeen!! pff balen dat alles nog potdicht zat.. hoe is het nu?? @amfy hoe ist met jou?? @all hier net terug vd gyn, alles ok, ze schatten de beeb nu zelfs op een 7 ponder...! echt groot voor mijn doen haha beeb nog steeds niet ingedaald en moest aan de ctg omdat ik minder leven voelde ze vonden de beeb steeds te rustig op de ctg dus die tijd die het zou duren werd steeds verlengd.. eindelijk op mijn linkerzij was het wel goed en mochten we weer naar huis verder dacht ie dat de bevalling langer zou kunnen duren omdat dit een groter kindje was dan de 1e en dat ie dus nog steeds niet was ingedaald.. hmm balen! verder niet gevoeld/gekeken naar eventueel ontsluiting o.i.d. kreeg gewoon nog 2 afspraken mee bah bah ben bang dat ik dr ook gwoon naar toe zal gaan! groetjes!
@rianne gefeliciteerd met jullie meisje!! geniet ervan! @consider, wat een ellende zeg! mischien zet het door het kan altijd natuurlijk! hoe is het nu? hier een ongelovelijk nacht gehad volgens mij is de kleine op een zenuw gedraait ofzo de hele tijd scherpe pijnen in mijn benen dus bar weinig geslapen. vriend heeft nu 3 dagen vrij dus dat is wel weer erg lekker zijn collegas hebben gezeg dat hij donderdag niet komt werken maar dat zijn vakantie dan begint (heeft 3 weken) maar ze kunnen mij nog meer vertellen! als ze net zo eigenwijs is al haar moeder blijft ze gewoon stug zitten tot 42 weken
Mupet. gelijk maar 2 afspraken!! dat had ik ook 4 weken terug ik moest gelijk 4 afspraken maken grrrr word je zo niet vrolijk van! gelukkig was de ctg goed dat scheeld alweer een hoop. 7 pond is netjes toch? hoe groot zijn ze normaal bij jou? hier word ze tussen de 6 en 7 geschat.
Hier nog steeds voorweeen, ze worden ook iets pijnlijker. Lig nu maar ff op bed. Ga zo een panadol nemen en als het dan nog niet stopt maar even in bad. Ik reageer straks wel even op jullie, heb nu geen puf en ik ben op mijn telefoon aan het typen, dat gaat niet zo snel.
@consider ow ik hoop dat het wat betekend dat ze pijnlijker worden.. ben benieuwd wat het bad straks zal doen.. dat is ook meestal wel doorslaggevend van of het echt is ja of nee toch? @amfy ja balen is dat als je zo veel afspraken mee krijgt, dan lijkt het alsof ze denken dat het heus nog wel zo lang zal duren whahaha maar mijn eerste was maar 2780gr dus als dit een 7 ponder word (ik weet niet hoeveel gram dat is?) is dat wel wat groter volges mij, maar dat is alleen maar goed hoor want de eerste was toen echt te klein bij 41+1. Dus het is alleen maar goed, hopelijk kan ik dan de bv fatsoenlijk oppakken zonder gelijk te moeten bijvoeden en gelijk vollebak aan de kolf te moeten hangen.
@consider ik hoop echt dat het gaat door zetten dat ze meer pijn gaan doen ik meestal een heel goed teken! @mupet, 7 pond is 3500 gram dus echt gemiddeld. fynn was 3390 gram en die zat precies op de middellijn toen hij geboren was. ons meisje had tot 2 wkeen terug een groei achterstand en met 37 weken was ze 2400 gram dus ook echt mega klein aan de ene kant ben ik blij dat ze weer besloot te groeien maar dat ze zo lang blijft zitten pffft hahaha. ik zit trouwens nu aan de laatste afspraak dus het is wel snel gegaan.
@amfy ja ik had het een beetje gevolgd bij jou ja omdat je meisje ook zo klein was eerst, gelukkig groeit ze nu helemaal goed, dat is wel echt fijn hoor want die van mij had er echt last van na de geboorte maar 3500gram is zeker wel een mooi gemiddelde maar toch vrij groot als je mannetje en mij ziet hahaha maar vind het echt niet erg hoor hoop wel dat beebje nog fatsoenlijk pas in maatje 50 dan maar dat zal vast wel en jij al weer aan je laatste afspraak! nou dat mag ook wel met 6 dagen overtijd pff ik hoop echt zo voor je dat het snel mag komen! maar denk dat als ik op jou termijn ben ik ook nog steeds rondloop zo