@Mupet hier waren mijn meiden beide 3550 en dat is erg netjes! Maar bij een volgend kindje is het toch normaal dat ze nog tijdesn de bevalling kunnen indalen? @Consider meid ik hoop voor je dat het nu gaat beginnen hoor! @Amfy balen dat er nog niks aan de hand is..maa het kan gewoon elk moment beginnen meid dus ik hoop het voor je...rust nog maar lekker uit nu het kan!
@cindy ja het is zeker een netjes gewicht ben er wel echt blij om ook hoor! En klopt dat kindjes ook tijdens de bevalling kunnen indalen, de eerste heeft dat toen ook pas gedaan, maar die was veel kleiner dus daarom dacht de gyn dat het nu langer zou kunnen duren omdat deze dan groter is en ook nog moet indalen
ben echt ff nieuwschierig hoe het met consider is.. wie weet ben je wel aan het bevallen ofso haha! pff khep trouwens zelf hele tijd beetje raar gevoel in mn buik en ook zeurderig in mn rug.. maarja zal wel weer niets zijn..owja en ook af en toe nog harde buiken dr bij haha
mupet mijn moeder had eeen van 2600 gram en een van 3800 gram maar de tweede was veel makelijker Consider gaat het daar nog ik ben netzo nieuwschierig!!
ach je moet maar denken vet geeft beter mee als botten maar snap wel dat je het spannend vind hoor het scheeld toch een aardig gewichtje
Hai meiden, lief dat jullie zo meeleven. Heb nog steeds last, moet ze ook echt wegpuffen. Maar tussen de weeën door gaat het prima en heb ik nergens last van. Heb een panadol genomen, maar die werkt niet, merk er niks van. Wil graag in bad, maar me man is op boodschap en durf niet alleen...kom er alleen namelijk niet meer uit haha. Hij is al een tijdje weg...maar had hem ook wel een heeeeel lang lijstje mee gegeven haha. Maar meiden ik baal echt dat het nog niet doorzet, heb gewoon om de 5 a 7 min pijnlijke weeën. En dat al vanaf vanochtend vroeg. @mupet, spannend meid, hoop dat het wat betekent.
consider kun je niet alvast een kruikje pakken?? als je er al zo lang last van hebt zou ik toch gaan bellen hoor als het niet weg trekt. voor het zelfde geld zet het wel door en mischien zegd de vk wel dat ze je door stuurt want dit is ook niets natuurlijk straks ben je kapot voor je ergens aan begind.
@consider, ppff ik leef met je mee, ik had bij mijn eerste ook bijna 24 uur sterke rugweeen die niks uithaalden. ( ja wel 2 cm) Lekker rustig aan doen en gelijk lekker in bad gaan als je man thuis is!!
meiden die inmiddels bevallen zijn; proficiaaaaaaaat meiden met beginnende weeen; heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel jullie wonder in de armen! zet em op hier wordt ik morgen opgenomen in het zh en woensdag wordt ik ingeleid
@Consider: spannend!!! Klinkt toch wel als het echte werk.... @boterbloempje: succes meid, woensdag wordt het lange wachten eindelijk beloond, laat je ons nog even weten hoe het gaat/gegaan is? @Mupet: 3500 gram is mooi hoor! Ik ben zelf ook niet zo groot en onze dochter was 3400 gram en dat was prima te doen! @mezelf: ook ik heb weer pijnlijke harde buiken. Duidelijk nog niet het echte werk overigens, maar straks maar eens even lekker in bad zitten, wie weet. Nu eers maar eens even mijn meisje van het KDV halen, kijken of ik dat red...
@liesl, klinkt goed!!! Zo leuk om te lezen hoe het begint bij iedereen, zo was ik met pijnlijke harde buiken bij de zwemles van mijn dochter en gingen we nog uiteten en de volgende ochtend had ik ons Jobje, @boterbloempje, succes meid!!
Ik zit nu in bad....met weeen, het zakt er niks van af. Zal ik straks dan toch maar de vk even bellen? @boterbloempje, succes morgen!
ik dacht altijd dat juist een eerste al ingedaald is en bij een volgende het niet uitmaakt zeg maar die kunnen nog indalen bij de bevalling.. Lekker he zo`n gewicht
@Consider dan heb je weeën meid!! Bellen hoor en heel veel succes! Ook voor de rest meiden...zet m op!
@consider zeker bellen dat is toch echt wel het teken dat het het echte werk is! (en die om de 5 a 7 min weeen ook hoor!) ben benieuwd!! ik duim voor je! @cindy ja een eerste daalt meestal wel in, maar de mijne niet hahaha pas echt net voor het bevallen, moest daardoor ook de hele bevalling blijven liggen want die begon met gebroken vliezen dusja.. @liesl ow ik hoop dat het bij jou ook iets betekend die pijnlijke harde buiken, en dat ze doorzetten! en dat gewicht is zeker wel mooi @all hmm hier daarstraks wel iets van hardebuiken incl met ongi achtig gevoel down under maar nu is het al weer een hele tijd niets hahaha. wel ook al 2x diaree gehad net (sorry voor het verhaal haha) maar goed dat hoeft ook weer niets te zeggen! groetjes en go for it girls!