ik ben er nog hahaha. ik ga zo maar eens slapen en dan zullen we wel zien morgen weer voor ctg naar het ziekenhuis even kijken of er vorderingen zijn
nou ze zit nog steeds lekker warm binnen. vanacht nog een keer een gruwelijk dikke klodder slijm verloren daarna niets meer helaas.
we hebben samen besloten het weekend nog af te wachten en als ze er dan nog niet is dinsdag inleiden. ik wil graag spontaan bevallen juist omdat het dan zeker is dat ze er zelf klaar voor is .
ik zou het ook zo doen als jou amfy..liever natuurlijk... Ik zou ook ingeleid gaan worden en zag er best tegenop ... ook omdat je niet weet hoe het zal gaan he... Maar inleiden kan altijd nog natuurlijk dus als jij nog langer zou willen wachten kan dat altijd of niet? Ik hoop heel erg dat het vanzef gaat gebeuren meid! Had ze nog getoucheerd dan of gestript?
nee strippen doen ze niet meer dat heeft echt geen enkel effect. getoucheerd wel er zit wel vooruitgang in maarja zolang als ik geen weeën heb. wel heb ik de optie om mijn vliezen te laten breken maar dan is het natuurlijk niet gezegd dat ik ook weeën krijg
ja als ik dinsdag niet bevallen ben dan blijf ik in het ziekenhuis en breken ze mijn vliezen in de hoop dat het dan op gang komt zo niet krijg ik een infuus. nouja de eerste centimeters zijn er al dus als het opgang komt zal het vast snel gaan hahaha
Ook jij loopt dus al met ontsluiting! Zegt idd niks,maar vaak gaat de ontsluiting wel lekker vlot.(hoeveel cm heb je?) Ik had ook 3 cm en een dag van te voren begonnen met lichte rugweeen, maar toch gingen ze mijn vliezen breken en gelijk infuus met weeopwekkers.....wow dat ging iets te snel en heftig dus als je wel lichte weeen hebt zal ik eerst vragen of ze alleen je vliezen kunnen breken en dan eerst even aankijken. (of maandag je vliezen laten breken, de volgende dag sta je dan toch ingepland en heb je toch een grote kans om het spontaan te laten beginnen!!
nou spannend dus nu he..... Ik had zelf de dag van de bevalling s`morgens nog niks....maar ik heb er niet erg lang over gedaan...dus of het altijd wat zegt he... Je kunt natuurlijk ook erg lang doen over die laatste cm meters... Hoe snel was je vorige bevalling?
hoi met mijn 1e zwangerschap met 40 weken vroeg de vk of ik al zat was ik zei toen ja en toen ging ze strippen 6 dagen later werd onze dochter geboren maar of dat nou kwam door het strippen weet ik niet hoor en ik vond het strippen niet echt zeer doen wel raar gevoel maar pijn nee nu met deze 2e zwangerschap vraag ik het weer met 40 weken om te strippen dus afwachten dan
volgens mij moet het binnen 24-48 uur dan gebeuren als het strippen zin heeft gehad... Ik denk dat het bij jou gewoon is gebeurd omdat je kindje er klaar voor was toen maar niet echt door het strippen..
bij fynn heb ik er 47 uur over gedaan., eerste 44 uur met wweën die net niet genoeg waren. en 2 uurtjes aan een infuus en 18 min persen. hier is het slijm weer terug vanacht was het weg maar sinds 4 uur is het weer terug. vanmiddag eventjes lekker boodschappen gehaald in duitsland. word wel vreemd aan gekeken dat ik nog zover weg ga maar ik heb echt zoiets van opsluiten in huis kan ook niet goed zijn.
@amfy, mijn zus is ook met bijna 42 weken nog naar een begravenis in duitsland geweest, tja je kan wel thuis gaan zitten, maar dat helpt je niks. Ik hoop echt voor je dat het spontaan gaat gebeuren. Jij ook al zo lang over de eerste bevalling gedaan. Het kan alleen maar sneller moet je maar denken!! ( bij mij ging er met elke bevalling 10 uur af)
Ladies! Even voor de records, dat strippen van gister bleek enorm succesvol. Om 6 uur gestript, om half 9 eerste echte goede weeën, om half 11 in het ziekenhuis en om 0.50 uur bevallen van onze tweede dochter. Om 5 uur 's morgens waren we weer thuis! Een bevalling volgens het boekje! Wij zijn blij, gelukkig en genieten enorm! Ik wens alle wachtende meiden heel veel succes met wachten en een zeer voorspoedige bevalling! Liefs liesl
jeetje lange bevallingen he Ja natuurlijk wat moet je dan? En als het begint floept ze er heus niet gelijk uit he Juist goed dat je wat afwisseling hebt nu! Woon jij ook dichtbij Duitsland, ik ook maar dan in het zuiden van nederland.
@liesl, Gefeliciteerd!!!! @cindy, ja ik woon echt op 5 min van de grens dus ik kom vrij veel in duitsland. vind veel boodschappen daar veel lekkerder als hier.