haha nee ik ben nog steeds niet bevallen was het maar waar. de hele nacht heb ik weeën gehad maar niet erg genoeg zeg maar dus wel pijn maar geen actie. sinds een paar uur worden de weeën nu ein delijk heftigger en moet ik ze echt weg gaan zuchten ik ga dan ook zo richting ziekenhuis. want ik ben echt helemaal op
aah ik had gehoopt dat je al bevallen was!! Maar nu kunnen ze vast je vliezen breken toch? succes meid!!!
Jemig, wat een lange weg..... kan me voorstellen dat je doodop bent! Hopelijk kunnen ze nu wat voor je doen, voor je straks echt gesloopt bent voor het echte werk!! Gewoon voet bij stuk houden! Die ene dag meer of minder maakt voor jou heel veel uit, terwijl voor hun lijkt me van niet?! Sterkte meid!
Zo he he is ze dan eindelijk bevallen Hopelijk is alles goed gegaan en kan je dan nu eindelijk genieten van je meisje!
Ik word vanmiddag gestript...Toch ook best spannend hoor! En stiekem hoop ik natuurlijk dat er daarna (meteen) iets gaat gebeuren, haha.
hey lieverds! ik ben gister om 19:56 bevallen van onze Yinthe! het was een inmens zware bevalling waarbij tijdens de laatste 20 min dus danig heftig waren dat er 3 man op de kamer was en 2 artsen op de gang aan het wachten waren. gelukki9g kon ik de uitdrijving in 3 min doen en dat is mijn geluk geweest anders was het reanimeren geworden voor ons meisje. ze is heel erg paars geboren maar ligd nu heerlijk in de kinderwagen te slapen hier. mama heeft was hechtingen en ze bleek GROTER als fynn te zijn 3700 gram!! tis een super tevreden kindje. ik zal straks even een foto plaatsen van onze meisje